Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

NaShA

NaShA

07-07-2011 om 20:35

Nee! lekkende rits voortent!

helphelp! Dit jaar hebben wij de uitbouw niet aan de voortent gezet (kinderen slapen nu in eigen tent en het gaat wonderwel goed!!). Maar aan die kant lekt nu de rits en dan bedoel ik dus echt op de tandjes van de rits zeg maar. De stiksels ook een beetje, maar dat kan kloppen, die zijn nog nooit nat geweest natuurlijk!
Iemand een idee wat we aan die rits kunnen doen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

07-07-2011 om 20:40

Vervangen

Je kunt de rits laten vervangen bij een tentenreparatieatelier, dan heb je daar geen last meer van. Je kunt het ook proberen bij een zeilmakerij. Voor de eerste categorie heb ik wel een adresje voor je in Westerhoven (die is NIET duur).

Vera

NaShA

NaShA

07-07-2011 om 22:22

Nu nog op de camping

dus dat is lastig....als het nodig is wil ik graag het adresje!

Janeway

Janeway

07-07-2011 om 22:49

Voor nu

In sprayen met een speciaal goedje wat water afstotend maakt. Werkt best goed. Wij hebben ooit een muizennest in de vouwwagen gehad.En het doek lekt op een plek waar dat nest zat.. Met die spray gaat het tot nu toe goed. Die spray koop je in een kampeer/sportwinkel
succes

Vera*

Vera*

08-07-2011 om 09:07

Hmmm

Als je nu op de camping staat en de rits niet nodig hebt om naar binnen of naar buiten te gaan, dan zou ik over de lengte van de rits denk ik ductape o.i.d. plakken zodat je in ieder geval geen last hebt van een mogelijke lekkage.

Vera

NaShA

NaShA

10-07-2011 om 13:32

Het lijkt

toch te komen doordat de rits nog niet eerder zo nat is geworden, omdat de uitbouw er altijd aan zit. We wachten het nog even af!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.