Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
20-01-2010 om 21:45
Ik wil naar hof van saksen,maar er zullen toch wel meer van dat soort parken zijn? wie kent er net zo iets als dat park,met leuke dingen voor de kids.
roompot en centerparcs vind ik niets.
Ik hoor graag leuke tips
2be
20-01-2010 om 22:23
Landal
vind ik zelf wat beter, mooiere huisjes, vaak in mooie bosrijke omgeving, vrijstaand ook heel vaak. Redelijk mooie zwembaden, iets betaalbaarder dan bijv. CP
25-01-2010 om 11:26
Haa, ik ken het probleem
Hoi 2be,
Heel herkenbaar, ik was er laatst ook al naar op zoek.
Voor de afwisseling na 2 x Hof van Saksen hebben we vorig jaar hebben we daarom toch maar een weekendje Center Parcs geboekt, en daarbij speciaal voor de Eden cottages gekozen (die heb je in NL in het Heijderbos en Kempervennen).
Die huisjes zijn stukken beter dan de ander, ruimer, luxer, goed ingericht. Wel duur, je bent meer kwijt dan in Hof van Saksen.
Als je dan uit dat Aqua Drome komt of hoe het ook allemaal heet (de kinderen vonden het wel geweldig...) heb je tenminste wel een huisje dat niet spuuglelijk is en waar je lekker zit.
Maar goed, het is wel Center Parcs. Ik weet niet of je dat trekt : ).
Groet! Mireille