Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

dre

dre

19-11-2009 om 14:24

New york met kerst

hallo,

Wij kunnen voor een leuke prijs de week voor Kerst naar New York vliegen en dan kerstavond weer terug (ik weet het, niet super, maar ja NY is weer wel gaaf...). Heeft nog iemand een goede suggestie voor een leuk hotel daar? We zijn met zn 4-tjes, twee kinderen van 7 en 10.

alvast bedankt!
Andrea

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Appartement een idee?

Ik zou zelf voor een appartement gaan.

kijk hier eens.

http://www.homelidays.nl/NL-Vakantiewoningen/us_newyork_us/list_r2.asp

Rina

Rina

19-11-2009 om 16:20

Best western bowery hanbee hotel

Dit voorjaar open gegaan, dus lekker schoon en nieuw allemaal
Ze hebben familiekamers. We zaten daar met onze kinderen (8 en 10) in een kamer met in de (open) slaapkamer een kingsizebed en in de zitkamer een superzachte slaapbank (kinderen waren zeer tevreden), een paar zachte fauteuils en stoelen, een paar kasten, bureau, koelkast, eettafeltje, magnetron, 2 flatscreen tv's (in slaapkamer en zitkamer). En gratis internet ))
Wij betaalden daarvoor 149 USD/nacht. De ontbijtruimte is klein, maar wij vulden gewoon een dienblad en namen dat mee naar de kamer, dat is toegestaan.
Je zit vlakbij SOHO en Little Italy (minuutje lopen), aan de rand van Chinatown. Dus alle leuke wijken op loopafstand.

Wie weet hebben ze nog kamers, maar het zal moeilijk worden hoor in deze periode. Veel van de betaalbare hotels zijn voor deze periode alweer volgeboekt...

Duur

Ik zit in de business en in "onze" hotels in NY zijn de kamers die er nog zijn, schreeuwend duur. Misschien een last minute, maar ja dan heb je waarschijnlijk de vluchten niet meer goedkoop ? Lastig, succes.

Maxime.M

Maxime.M

19-11-2009 om 23:10

Rina

Hoi Rina,

Is de prijs van dat hotel wat je beschrijft (best western bowery hanbee hotel) per persoon per nacht? Of per kamer?
Het klinkt wel leuk

mvg
Maxime

dre

dre

20-11-2009 om 10:52 Topicstarter

Bedankt

bedankt dames, ik ga er vanavond mee aan de slag en hoop dat ik nog iets leuks en betaalbaars weet te vinden.

groetjes,
Andrea

Rina

Rina

20-11-2009 om 11:40

Dré

De prijs die wij betaalden was per kamer per nacht.
Wij hebben niet via het hotel zelf geboekt, dat was namelijk iets duurder. Ik weet even niet meer via welke website we geboekt hebben, maar door te googlen vind je zo de goedkoopste aanbieder.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.