Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Ervaring gevraagd

Ervaring gevraagd

30-04-2019 om 20:45

New York passen

In juni ga ik met dochter (16) naar New York. Vliegticket, transfer en overnachtingen zijn geregeld. Esta aangevraagd . Nu zit ik te twijfelen over het aanschaffen van een New-York pass. Het lijkt gemakkelijk , je koopt een pas en kunt in veel attracties gratis naar binnen. De passen zijn vrij prijzig . Er zijn verschillende opties. We zijn er 5 volle dagen en zullen de highlights willen zien. Wie wil zijn ervaringen delen zodat ik een goed besluit kan nemen.

Dees

Dees

30-04-2019 om 21:21

Fietsen

Wij zijn weleens in ny geweest en hebben eerlijk gezegd weinig gemist aan het niet "in de highlights" te gaan. We hebben fietsen gehuurd en stukken gereist met de metro. En hebben ons er prima vermaakt.

Vergeet niet de boot of metro naar New Jersey te nemen.

vlinder72

vlinder72

30-04-2019 om 21:56

Wat wil je doen

Wat wil je doen? Zit dat in die pass? Kijk dan wat je kwijt bent met pass en zonder de pass.

Is de pass redelijk in de buurt dan zou ik de pass nemen. Het is makkelijk. Je hoeft vaak niet wachten en er veel meer inbegrepen. Je kan dan nog wat extra dingen doen.

Is de pass veel duurder dan zou ik het niet doen.

De londen pass vonden wij bijvoorbeeld de moeite waard. De parijs pass absoluut niet.

Heel handig

Wij vonden die passen superhandig. Je kunt overal zo in, scheelt enorm veel tijd omdat je niet overal in de rij bij de kassa hoeft te gaan staan. Check wel of de attracties die je wilt zien ook onder die pas vallen, anders is het zonde.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.