Vakantie en uitjes

bertje1
06-01-2013 om 12:12
Nog maar eens disney
wij willen graag (eh, graag, ik heb niet zo'n zin maar ik blijf toch echt niet thuis) naar disney parijs.
Buiten het seizoen, maar wel weekend. (vrij-mi weg en zo-av terug).
- waar moet ik logeren (zo'n hotel plus entree ligt rond de 550 euro, voor 5 pers).
- 2 vd 3 kinderen mogen nog gratis.
wie heeft er nog tips?

Vic
06-01-2013 om 17:08
Wat wij vorige keer gedaan hebben
Wij zijn vorige keer in een stacaravan op Le Chene Gris geweest, een camping op ca. 15 autominuten vanaf het park. Volgens mij betaalden we daar 100 euro per nacht, maar dat was in de meivakantie. Volgens mij zijn er ook betaalbare B&B's in de buurt. Voor de entree was voor ons een jaarkaart het voordeligst (we gingen 4 dagen).
Er zijn best veel attracties waar je in kunt als je niet veel durft. Op de website staat van iedere attractie aangegeven hoe lang je moet zijn om erin te mogen. De Nemo-achtbaan waarvoor je 1,30 moet zijn vond mijn destijds 9-jarige verschrikkelijk eng, dus je moet daaronder blijven denk ik
Overigens heb ik na mijn vorige bezoek, met 2 kleuters en een 9-jarige (en mijn zus) besloten dat ik er alleen nog maar heen zou gaan in een hotel op het park. Die kleintjes zijn helemaal afgedraaid na zo'n dag, en dan lijkt het me veel makkelijker om ze na het eten direct in de hotelkamer in bed te stoppen. Of tussendoor even een rustmomentje pakken.

nikje
07-01-2013 om 19:51
David crocket
Wij vertrekken 23/2 voor drie dagen genieten van de Disney sfeer.
Omdat we drie kids hebben was het nog wel even een speurtocht naar een hotelkamer waar we allemaal in passen.
Het is uiteindelijk dus David Crocket geworden.
We hebben geboekt met de actie en korting en kinderen t/m 11 jaar gratis en zijn nu voor 3 dagen/2 nachten een kleine ? 500,- kwijt.
Dat is dus incl 3 dagen toegang tot beide parken.
Vonden wij een goede deal!
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Vic
07-01-2013 om 23:02
2 parken
Het ene park is het echte Disneypark en in het andere park (Walt Disney Studio's) zijn allerlei voorstellingen en nog wat attracties. Ik kan me het niet meer heel goed herinneren, want we zijn daar maar 1 dag geweest. Ik weet nog wel dat de kinderen de show met motoren erg spannend en leuk vonden. Als je maar drie dagen gaat, zou ik niet langer dan een halve dag daarheen gaan.

bertje1
08-01-2013 om 21:39
David crocket
dit is een huisje in de buurt, maar dan komt de entree er nog bij toch..is dat niet veel duurder dan all in?

Vic
08-01-2013 om 22:49
Nee
Davy Crocket is ook een Disney accommodatie, dus daar heb je een all-in prijs.

nikje
09-01-2013 om 20:07
Dat is een all in prijs, David is een Disney hotel die zijn meestal inclusief de entree.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.