Vakantie en uitjes

liora
29-07-2011 om 12:21
Olympische spelen londen
Is het leuk om erheen te gaan, iemand ervaring? Een slaapplek heb ik bij vrienden en kost niks, en er zijn nog kaarten voor voorronde-achtige dingen. Lijkt me leuk om met mijn zoon van dan negen jaar heen te gaan.
Tips?
Liora

Manda Rijn
29-07-2011 om 12:31
Ik vind
het te duur dus ik doe het toch niet, ik heb zitten twijfelen of het een leuk kado zou zijn voor mijn man, maar ik zie dat je alleen nog voorrondes kan kopen via een arrangement vanaf 500 euro pp
dus nee, wij kijken lekker op de bank

Vic
29-07-2011 om 12:32
Kaartjes?
Mijn vriend gaat erheen met zijn zoon. Hij heeft zich ruim een half jaar geleden ingeschreven voor 12 wedstrijden en heeft er 4 toegewezen gekregen. Laatst kreeg hij nog wel een mail over kaarten die nog niet uitgegeven waren. Ik weet niet of je je daar nu nog voor kunt inschrijven. Dat was volgens mij ook alleen nog maar hockey en voetbal.

Vic
29-07-2011 om 13:22
Informatie van de website
http://www.olympischespelenlonden.nl/
Na de eerste fase van de 2e ronde zijn bijna alle tickets uitverkocht. Er zijn slechts tickets over voor het voetbal, volleybal en worstelen.
Naast deze 2e ronde wordt het later dit jaar, en begin 2012, ook nog mogelijk om tickets te kopen. Omdat nog niet alle stadions helemaal afgebouwd zijn, en ook de inrichting van het aantal plaatsen nog niet helemaal definitief is, kan het zijn dat er extra tickets beschikbaar komen voor verschillende onderdelen. Een tweede kans komt begin 2012. Dan wordt het via de officiële website mogelijk om “overbodige” tickets te verkopen of te kopen tegen normale prijzen. Dit lijkt echter wel zo’n beetje de laatste kans te zijn om via officiële kanalen tickets te kopen.

Chris35
29-07-2011 om 20:22
Naïef
Ben ik even naïef om te denken dat ik daar dan nu dus nog kaarten voor kan bemachtigen Ik zag gister een stukje op tv over de OS volgend jaar en dacht dat het misschien leuk zou zijn erheen te gaan.
Ik weet nu wel beter, haha. Dat wordt dus ook veel voor de tv zitten. (gelukkig maar een uur tijdsverschil, scheelt ook weer nachtrust

liora
29-07-2011 om 20:56
Ik ook naïef
Nou ja, meen toch echt nog kaarten te hebben gezien voor 20 E.
Vreemd!

Vic
31-07-2011 om 23:13
Leuk
Het lijkt me sowieso leuk om erbij te zijn, zelfs al heb je geen kaarten voor een topevenement. De kaarten voor het voetbal zijn niet zo duur, en worstelen lijkt me ook geen hoofdprijssport. En naar de wielerwedstrijden op de weg en de marathon kun je voor niets. Als je dan hotelkosten uitspaart en nog een vliegticket kunt krijgen, zou ik het wel proberen.

Fiorucci
02-08-2011 om 08:54
Liora
Hou wel rekening met veel,veel strengere veiligheidsmaatregelen, aan de grens en in de stad, ik zou mijn kind daar even op voorbereiden.

rodebeuk
02-08-2011 om 11:54
Zeker doen
..building memories noemen ze dat.
Mijn kinderen vinden Londen echt geweldig. Bijna blasé, maar sindsdien kunnen Parijs of Berlijn het niet meer voor ze betekenen, als we daar zijn (voor familiebezoek of zo) wordt er de hele dag over Londen gepraat.
Waar je precies kaartjes voor krijgt maakt vlgs mij ook niet uit, het gaat om de sfeer.