Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Omgeving Essen of Bad Bentheim

Wie weet Duitsland liefhebbers hier. Ik heb een hotel geboekt in Bad Bentheim. Nu wil ik een tweede hotel boeken. Zit alleen in dubio, zuidelijker of noordelijker. Weet iemand welke omgeving leuker/mooier is? 

Wat wil je? Bad Bentheim is op de rand van Duitsland, leuke plaats, natuur ed. Wil je daarna de drukte van de stad zoals Essen, Ruhrpott. Of wil je bv nog meer natuur en bv richting de Lüneburger Heide?

Noesse

Noesse

07-07-2022 om 23:36 Topicstarter

Ik ga met mijn dochter van 13. Zij is niet heel erg van de grote drukke steden maar kleiner dorp met leuke winkeltjes helemaal leuk. Ook mooie natuur lijkt mij prachtig, ze wil vast een dagje fietsen. Ik ga Luneburger Heide even opzoeken. 

In de buurt van Bad Bentheim heb je Ochtrup, daar zit een Outlet shopping center. Bad Bentheim heb je een kasteel. Nordhorn en Rheine hebben een dierenpark en beide zijn wel leuk om even te winkelen.
Mocht je voor Essen gaan, dat is in de buurt van Bottrop, Warner Bros movie Park. En daar in de buurt heb je Haltern am See, een meer waar je van alles kunt doen. Ga je noordelijker, bv Lüneburger Heide, daar heb je oude dorpjes zoals Celle bv.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.