Vakantie en uitjes

nikje
30-06-2011 om 15:43
Overnachting route de soleil
Hallo,
We gaan met 3 kinderen (3,6,8) eind augustus richting z-Frankrijk.
Heerlijk, alleen in 1 keer rijden zien we dit jaar niet zo zitten.
Weet een van jullie ook een leuk hotel, liefst met zwembad in de buurt van beaunne ?
Alvast bedankt!
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

jula
30-06-2011 om 20:10
Handige site
http://www.frankrijkonderweg.nl/
Hier kan je echt veel info vinden over overnachtingsplekken langs de route.

nikje
30-06-2011 om 20:55
Bedankt
Dank je wel! Dat is inderdaad een handige site!
Wij vonden alleen maar kamers voor 4 personen.
Bedankt!

Chris35
30-06-2011 om 22:07
Hoe grappig!
Via dit forum ben ik aan www.village-motel.com gekomen. Nog veel dank voor de aangever ( ben je naam vergeten, sorrie...).
Het ligt op ca. 800 km van Utrecht vandaan, tussen Dijon en Lyon.
We hebben er afgelopen zaterdag overnacht. Deze komt bij mij in de favorieten!
Wel snel reserveren, want het is een nogal populair motel.

Nikje
30-06-2011 om 23:55
Village motel
Ik heb even gekeken, wat een leuk hotel! Maar.....hoe kan ik daar reserveren?
Ik zie nergens een mailadres? En mijn Frans is ook weer ( helemaal niet) niet zo goed om het via de telefoon te kunnen.

nikje
01-07-2011 om 09:33
@krin
Weet jij een mailadres oid zodat ik kan reserveren?

krin
01-07-2011 om 09:57
Nikje
Nee, sorry. Wij hebben zelfs nog nooit gereserveerd, komen gewoon aanwaaien (als je vroeg genoeg bent, lukt dat meestal wel). Ik denk dat ze wel een klein mondje Engels spreken, trouwens, dus misschien kun je in het Frans beginnen (met behulp van een Wat & Hoe) en dan proberen over te schakelen? Succes!

Simone G
01-07-2011 om 10:27
Website
De website is ook in het Engels, waarschijnlijk spreken ze ook wel wat engels.
leuk hotel ( voor mensen met 3 kinderen) maar het is voor ons net te vroeg op de route, we gaan naar Spanje.
Hij stond al bij mijn favorieten

Chris35
01-07-2011 om 21:38
Krin
We waren erg tevreden over de kamer, we keken uit op het zwembad. 's avonds prima gegeten in het restaurant ernaast en goed geslapen ook.
Nikje: je kunt ze niet mailen, gewoon bellen, met drie woorden frans kom je een heel eind: je vroudrais reserver une chambre pour ...aantal...personnes a ...datum..... De dame in kwestie sleept je er wel doorheen.
Ik zou overigens wél reserveren, want de hut was zaterdag gewoon volgeboekt.
Succes!

Simone G
01-07-2011 om 22:13
Chris
Is dit complex wel bedoeld voor 1 overnachting?
Het ziet er zo leuk uit, ligt het buiten het centrum? Ik zag dat er enkele kamers met een garage zijn, maar had je het gevoel dat je veilig op het terrein kon parkeren?

Chris35
01-07-2011 om 22:26
Simone
Daar verbaasden wij ons ook over: ziet er te leuk uit, maar er waren volgens mij ook mensen die er langer zaten dan een nacht.
Het zit 2 minuten van de tolweg vandaan en het dorp stelt weinig voor. Ik voelde me er wel veilig, te meer omdat er een hek 's nachts dichtging.
De auto staat voor je huisje en als je twijfelt, kun je idd een garage huren. Wij hebben alleen de dure spullen uit de auto gehaald.