Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Clowntje

Clowntje

15-06-2010 om 21:21

Overnachtingshotel noord frankrijk richting dordogne

Goedenavond,

Vrijdag aanstaande vertrekken we naar de Dordogne, ergens in de buurt van Perigueux. Het is ietsje minder dan 1000 km voor ons, te rijden in 1 keer, maar we gaan het toch maar in 2 dagen doen, dus ergens overnachten in een hotel(letje).
Wie heeft een goede tip voor een leuke plek, liefst iets waar we met 3 kinderen (bijna 5, 2,5 en 9 mnd) op 1 kamer kunnen. Ergens in Noord Frankrijk, langs de A3. HOeft niet naast de snelweg, mag zeker in een dorpje in de buurt van de snelweg.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Huh waar?

A3? Ik denk het niet, klein stukje boven Parijs is dat...

tip:
http://www.frankrijkonderweg.nl/

gr Nora

Clowntje

Clowntje

15-06-2010 om 22:16

Vrouwen en kaartlezen

inderdaad niet alleen de A3...

Ben er nog niet helemaal uit hoelang we rijden en hoever we dus komen.
Denk dat we net na parijs iets zoeken; maar als het te druk is in de spits, misschien ook wel voor parijs.
Maar als we nu een heeeeeel leuk adres ruim voor parijs vinden, doen we dat (rijden we de volgende dag iets langer).

Lekker duidelijk allemaal

Janeway

Janeway

15-06-2010 om 23:34

Lees met je mee

Want in principe doen wij het ook in een keer.. Maar het kan zijn dat we toch besluiten om er een nachtje langer over te doen..

sidneysheldon

sidneysheldon

16-06-2010 om 20:54

Kijk eens op

booking.com

hier kun je zoeken op omgeving (stad met een straal van x kilometer, familiekamer, huisje of hotel etc
wij hebben zo (ook voor onze reis naar de dordogne) ons overnachtingsadres heen en terug gevonden.
wij slapen op de heenreis in parks en suites village montevrain
en terug in citea marne la vallee
wij zijn ook met 3 kids

Mari

Mari

17-06-2010 om 22:23

Leuke chambre d'hote

http://www.le-petit-nancay.com/
Daar sliepen we vroeger (was toen nog minder luxe)op weg naar de Dordogne vanuit Den Haag. Hele goede table d'hote ook.

Agnet

Agnet

18-06-2010 om 22:56

Orleans

Wij hebben 2 jaar geleden op weg naar de Dordogne overnacht in Novotel Orléans La Source. We kwamen aan het eind van de dag aan, uur of 4 geloof ik, en de kinderen hebben nog heerlijk gezwommen. De dag erna op ons akkertje verder gereden.

Clowntje

Clowntje

20-06-2010 om 23:02

En het is geworden

Hotel le Regent (http://www.hotel-leregent.com/) ietsje boven parijs.
Errug leuk, wel een beetje ver van de snelweg (km of 30) maar zeker de moeite waard. Mooie kamers, wij hadden een familie kamer met 2 2 persoonsbedden en ons eigen campingbedje. Kamer was mooi oud, met een moderne nieuwe badkamer en toilet.
Verder dan parijs hadden we zeker niet gered, waren hier pas 's avonds om 9 uur.
Volgende dag verder gereden, je zou toch denken dat de drukte wel mee valt, ruim voor het hoogseizoen, nee dus, 3 uur gedaan over de eerste 100km na het overnachtingshotel. Was geen feest, uiteindelijk de tweede dag nog 9 uur onderweg geweest voordat we er waren, ik had met name met de jongste medelijden, die zit in de maxicosi toch de hele dag naar de achterbank te kijken en ziet haar zussen steeds weer wat eten... (iets laten eten in de maxicosi doe ik niet, ik zie niet wat er gebeurt). Maar we zijn er.
Nu nog hopen dat het weer inderdaad beter wordt, voorspellingen zijn goed, nu is het nog koud.... anders moet ik sokken en lange broeken gaan kopen voor de kinderen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.