Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Relithe

Relithe

20-07-2012 om 21:41

Paar dagen weg met dochter, ideeen?

Ik wil deze zomer een paar dagen met mijn dochter van 9 weg. Was het liefst naar de Efteling gegaan maar dat wordt erg prijzig (tegen de 300 euro voor 1 nacht).
Ik ben dus op zoek naar een leuk alternatief.
Heeft iemand hier suggesties?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marie

Marie

20-07-2012 om 21:48

Drouwenerzand?

Hallo
Als je naar een pretpark wilt, is Drouwenerzand wellicht een optie?
www.drouwenerzand.nl
Hebben ze ook huisjes namelijk:
http://www.drouwenerzand.nl/userfiles/file/2012%20Bpark%20Midweek%2020_07-10_08.pdf
Veel plezier

In nabijheid efteling

Waarom zoek je dan niet iets in de directe omgeving van de Efteling (qua onderdak)? Er wordt daar veel aangeboden.

Alternatief kan Slagharen zijn, of naar Drievliet en dan een hotel dichtbij Den Haag. Kun je ook nog iets in Den Haag doen of Scheveningen.

Ikzelf heb ooit eens een paar dagen een ingerichte tent gehuurd op een boerencamping met mijn toenmalige 9 jarige, in de kop van Noord Holland. Ver weg van groot vertier, maar zo waanzinnig leuk! We hebben 4 dagen erg veel plezier gehad en de eigenaresse van de kleine camping organiseerde van alles.

notje

notje

21-07-2012 om 10:42

Ik ben met mijn dochter 2 nachten in een trekkershut op Texel geweest.Lekker uit eten,veel gezien op het eiland er zoveel te doen.De boottocht is leuk (neem een brood mee voor de meeuwen).Ik had het gevoel dat we een week weg waren geweest.Veel leuker dan dat geslenter in een pretpark.En het kost niet veel,ga door de week dan is de boottocht nog goedkoper.

Texel

O ja, helemaal eens met mijn voorgangster!

En doe dan vooral de boottocht met de TXT10 Emmie in Oudeschild (haven). Twee uur varen, garnalen vangen en ook nog zeehonden zien. Waanzinnig leuk (en zeer betaalbaar).

Texel is superleuk, lekker uitwaaien.

Relithe

Relithe

21-07-2012 om 21:47

Texel

is idd erg leuk ware het niet dat we daar in de herfstvakantie ook al naar toe gaan
Drouwenerzand wonen we zelf vlakbij dus daar gaan we zo al naar toe.
Ben naarstig aan het zoeken naar een goedkoper overnachtingsadres rond de Efteling maar het blijft erg duur. Als er dan ook nog de reis en eten en souvenir bij optelt..

Overburen

Mijn overburen hebben ern b en b en die kost 20 euro p. p. en is dichtbij de efteling.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Relithe

Relithe

21-07-2012 om 22:02

Dorry1

Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.