Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Isella

Isella

27-06-2018 om 18:50

Paar dagen zon

help, ik kan niets beslissen.

Weet iemand of je bij een vliegmaatschappij of een site kan invullen de dagen dat je ergens heen wil en dat zij dan met verschillende bestemmingen, vluchten en bijbehorende prijzen komen?

Ik wil met mijn dochter eind juli een dag of vier, hoogstens vijf naar het strand of naar een stad met strand (wat is een aanrader, Nice, Bordeaux, Valencia?) maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb al op last-minutes gekeken van de grote aanbieders, maar hoef niet per se een gecombineerde reis met reis en verblijf. Een hotel zoeken op Booking kan ik zelf wel. Maar het mag dus wel.
Zij wil graag naar een all-inclusive, maar ik wil dat liever niet.

Iemand een tip?

Zo wil ik ook zoeken

Ik zou graag willen dat je zo kunt zoeken. Maar ik heb t nog niet ontdekt.
Wel kan ik je Bordeaux afraden, het strand ligt ver van de stad en zonder auto kom je er bijna niet. Valencia kan ik je niets over zeggen. Maar Nice is geweldig! Cannes ook, dat ligt ernaast. Nice is leuk winkelen (veel winkels hebben airco) en t eten en de terrasjes evenals t leven op straat s avonds is zo gezellig! Eet een pain bagnat of socca op het strand of schuif aan bij een fruit de mer schaal of ga eten bij Chez Vincent et Nicolas in Cannes. T strand stap je vanaf de straat zo op. Ook onwijs cool voor n dochter.
Malaga is ook heel leuk, zuid Spanje. Daar was ik in november en was super om te winkelen en om naar t strand te gaan.

Bo

Bo

27-06-2018 om 20:44

Ja hoor

Bij Skyscanner kan je bij bestemming 'overal' invullen en dat zoekt hij dus wereldwijd.

Nice is leuk, Malaga ook. Valencia ben ik nooit geweest maar goede verhalen over gehoord. Maar Barcelona heeft alles (stad, strand en goedkope vluchten).

Lente

Lente

27-06-2018 om 22:07

Bij Ryanair kun je ook zoeken op overal

Je vult de maximimum prijs voor een ticket in, bestemming overal, en dan krijg je de vluchten die mogelijk zijn. Vul wel Eindhoven in als vertrekpunt want vanaf daar vliegen ze op veel meer plaatsen. Malaga is wel vanuit Amsterdam.
Let op het invoeren van het juiste tijdvak voor vertrek en vul ook een tijdvak in voor retour. Anders krijg je de prijzen voor enkele reis.

Isella

Isella

27-06-2018 om 22:19

Bedankt

Ik kan weer verder zoeken.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

05-07-2018 om 10:42

' paar dagen zon' o.t.

Ik zit steeds te grinniken als ik de titel van je topic zie. Alsof je na wekenlange grijsheid en regen snakt naar een paar dagen zon 😀

Kaori

Kaori

05-07-2018 om 10:47

Wilgekatje

dat had ik ook, gewoon Scheveningen of een strand in Zeeland.

Dees

Dees

05-07-2018 om 17:23

Dacht ik ook

Precies wat ik dacht of lekker naar een van de Waddeneilanden geeft ook nog lekker wat verkoeling.

Isella

Isella

05-07-2018 om 18:35

Wilgenkatje, je hebt gelijk

Weet je dat ik het zelf ook al dacht?
Bedankt voor de tip 😜😜😜

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.