Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Parijs met kinderen

Wij gaan in de herfstvakantie een kleine week naar Parijs. Onze kinderen zijn 7 en 4 dus Disney zal ook 2 dagen bezocht worden. Wie weet nog leuke dingen in Parijs om met jonge kinderen te doen? Of leuke restaurantjes? Uiteraard zullen we de Eiffeltoren op gaan en de andere bekende highlights bekijken, maar ik ben vooral benieuwd of er dingen zijn die specifiek leuk voor hen zijn. Voor de kids is het de 1e keer.

Clowntje

Clowntje

08-09-2013 om 20:26

Paar jaar terug geweest

Met 3 dochters (toen 2, bijna 4 en 6) en we hebben gewoon de high lights gedaan. Eiffeltoren (kaartjes van te voren reserveren), Louvre, sacre coeur, quatier latin, notre dame, mont martre. Rond lopen door de stad, allemaal leuk. Geen specifieke kinderdingen maar ze vonden het geweldig. Wij hebben geen disney gedaan. Zeker als je ook nog naar Disney gaat zijn de gewone high lights voldoende.
Veel plezier!

gonniegans

gonniegans

08-09-2013 om 20:51 Topicstarter

Clowntje

Ja die dingen komen ook aan bod en zullen ze ook super vinden, maar misschien is er wel zoiets als Hamleys in Londen waar ik geen weet van heb.

vlinder72

vlinder72

09-09-2013 om 17:24

Bato bus

Onze kinderen vonden de bato bus leuk (bus vervoer over de seine). En het museum national d'histoire naturelle. En de champs elysees, het louvre (babylonie en egypte). En de Mona Lisa omdat het zo'n klein schilderij is waar drommen Aziaten voor staan. Verder is de Disney winkel leuk.

De eiffeltoren, notre dam. Of te wel, gewoon alle toeristische dingen.

gonniegans

gonniegans

10-09-2013 om 20:42 Topicstarter

thanks

Die bato bus ga ik even opzoeken, evenals de musea. Dankjewel!

Yura

Yura

12-09-2013 om 12:52

Louvre

Wij zijn laatst met de hele familie geweest. Merendeel pubers of jong volwassenen en 1 jongetje van 6. Nou voor hem was het Louvre het absolute hoogtepunt. De hele Egyptische afdeling en alle Romeinse en Griekse beelden heeft hij gehad. Bijna iedereen zat al moe buiten te wachten, behalve hij (met 1 van de pubers die zich maar had op geofferd), hij was niet weg te krijgen.

gonniegans

gonniegans

24-09-2013 om 22:42 Topicstarter

Leuk

Louvre ben ik zelf ook nog nooit geweest, dus ook voor ons leuk!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.