Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
25-07-2011 om 21:01
Ik ben al een tijd aan het surfen naar wat voor ons het beste is, we gaan binnenkort 10 dagen naar Parijs. We willen veel te voet doen maar ik denk dat we ook wel een paar keer per dag stukjes met de metro zullen gaan. Wat is nu het handigst? We zijn met zijn 5-en, allemaal vallen we onder het volwassenen tarief, jongste is 13+ . Ik bedacht dat de Navigo Decouverte Semaine dus het beste was voor ons. (zie deze uitgebreide site: http://www.parijsalacarte.nl/vervoerinparijs.html) maar toch snap ik iets niet, heb het al een paar keer gelezen en ook nog op andere sites gezocht. Moeten we nu een losse kaart met pasfoto erbij aanschaffen? Deze kost 5 euro per stuk. (dus totaal 25 euro voor ons) en we moeten 2 weken aanschaffen, want 10 losse dagen kan niet, de weektarieven gaan van maandag t/m zondag. Is dit echt de beste optie en waar haal je zo'n kaart?
Heeft tevens iemand nog een leuke parijs tip? Heb al heel veel gelezen maar een persoonlijke tip van iemand, bijv. dit en dit restaurant is zo leuk, of dat winkeltje daar is zo speciaal, dat is natuurlijk altijd leuk om te lezen.