Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Pieterpad

Wie van jullie heeft het pieterpad gelopen? Ben hem aan het plannen. Waar heb je overnacht via vrienden op de fiets, heb je gereserveerd of ben je op de bonnefooi gegaan via booking.com ? of ... ? Wat is de mooiste route? Die door Limburg ...

Sally MacLennane

Sally MacLennane

29-12-2018 om 16:41

Vrienden op de Fiets

Ik heb het Pieterpad 3 jaar geleden zo dichtbij mogelijk benaderdop de fiets, d.w.z. ik heb waar mogelijk het traject gevolgd, en anders zo dichtbij mogelijk gereden. Soms heb ik ook overnacht, met name beneden de rivieren. Dat deed ik bij Vrienden op de Fiets.

Over het algemeen zijn de mensen heel aardig. De ervaringen (niet alleen bij het Pieterpad) met de accomodaties zijn uiteenlopend. Van een verlopen villa die zijn beste tijd had gehad tot een luxe bungalow met een slaapkamer die groter was dan mijn hele benedenverdieping. Ik heb ook mensen gesproken die in een galerijflat terecht kwamen (waar ze prima geslapen hebben, dat wel). De prijzen zijn heel schappelijk, maar bedenk dus wel dat het niet allemaal een perfecte B&B is. Vaak (maar niet altijd) slaap je in een logeerkamer, variërend van simpel tot luxe. Ontbijt is meestal inbegrepen.

Reserveren is zeker aan te raden!

angel3

angel3

29-12-2018 om 20:26

Ik loop 2x per jaar een weekend. En ben bijna bij het einde.
Wij vonden de route rondom nijmegen bij Duitse grens prachtig en afwisselend. Maar noord Groningen is ook prachtig qua landschap.
Het is logistiek altijd even een puzzel bv om vanaf slaapadres naar beginpunt te komen en dan aan einde weer auto ophalen.
Wij logeren niet bij vrienden op de fiets maar googlen gewoon naar plekjes die in de buurt van onze beoogde route liggen. Van b en b tot hotel tot appartement tot huisje. Super leuk om te doen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.