Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Inge

Inge

30-09-2011 om 16:26

Polen

Na Wie is de Mol met Paul de Leeuw denken we erover om volgend jaar zomer op vakantie naar Polen te gaan. Tot nu toe zijn we eigenlijk altijd naar grote campings in Frankrijk gegaan, voorzien van zwembad en een ruime hoeveelheid Nederlandse hangjongeren. Dit ivm onze puberzoon, inmiddels 16. Nu voorzie ik dat hij volgend jaar ook met ons mee zal gaan en vraag me af: hoe leuk is Polen voor een puber, die het vooral gezellig vindt om op de camping te chillen met leeftijdsgenoten.
Heeft iemand tips?

Alvast bedankt, Inge

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
neteret mut

neteret mut

01-10-2011 om 00:57

Geweest

Deze "zomer" zijn wij met onze kinderen naar Polen geweest, leeftijden van 11 tot 21. Van horen zeggen zaten er op camping Zmok bij Krakau ( precieze naam weet ik zo gauw niet meer) veel jongeren, geen zwembad op de camping zelf maar ws wel aan de overkant vd weg. Wij stonden op een camping bij Bielsko Biala en daar hebben wij bijna geen jeugd gezien. De tweede camping had meer jeugd, ook nederlandse, had ook een zwembad dat alleen met mooi weer open was. Beide campings waren klein, of er grote campings zijn weet ik niet eens, ieg niet veel met zwembad dacht ik. Nu was het dit jaar slecht weer, misschien dat er daarom ook minder campinggasten waren. Toch zou ik geen groepen ( nederlandse) jongeren verwachten. Ik vermoed dat de meeste ouders het niet aandurfen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.