Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
03-07-2012 om 10:03
Ieder jaar gaan wij in Nederland op vakantie, meestal een weekje. Als het qua prijs goed uitkomt ook wel eens twee weken. Voor ons is toch altijd de prijs belangrijk. Hierboven vertelde ik dat we naar de Besthemenerberg gaan en ik kreeg direct een andere leuke tip.Volgens mij zijn hier best veel mensen die graag goedkoop weg willen naar een bungalow of stacaravan. Dus mijn vraag is wat betalen jullie?
Ik zal beginnen. Wij gaan een week naar een bungalow (C6) op de Besthemenerberg van 20-07 t/m 27-07. In totaal betalen wij 499.57. Dat is inclusief schoonmaakkosten, annuleringsverzekering, textielpakketten. en alle verplichte kosten.
Ben benieuwd of we hier een leuk draadje van kunnen maken waar een ander ook weer zijn voordeel mee kan doen!
03-07-2012 om 15:29
Terschelling
Hallo
Op Camping Cupido op Terschelling kun je ook voordelig een stacaravan huren:
http://campingcupido.nl/verhuur/
Komen dan nog wel de bootkaartjes overheen. Als je zonder auto met de EVT gaat valt dat ook nog wel mee:
www.evt.nl
groetjes
03-07-2012 om 16:21
Knurf
Het leek mij wel leuk en handig om ook andere locaties te vinden die laag geprijsd zijn. En dit is natuurlijk de vakantierubriek ouders online en geen bungalows.nl
Marie ik ga jouw optie ook eens bekijken.
04-07-2012 om 07:22
Toch niemand?
Het leek mij wel een leuk idee...hoop nog op reacties..