Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
07-05-2010 om 21:27
Wij mogen van de gezamenlijke ouders een weekje of midweekje weg in de zomervakantie, maar ik kan niets betaalbaars vinden!
Wij zijn met zijn 6-en, de hond moet ook meekunnen en liefst in de regio Achterhoek, omdat mijn vader daar woont, kunnen we ook het contact wat aanhalen.
Budget: max 500 euro.
We vinden het belangrijk dat er ter plekke ook wat te doen is, omdat we niet elke dag met de auto wegwillen (is nl ook duur) en we ook de kinderen niet de hele dag in het huisje kunnen opsluiten
Wie o wie heeft wat zoek-tips voor me?
bedankt!!!
Jons
08-05-2010 om 00:07
Deze?
http://www.achterhoekbungalow.nl/?p=reserveren&bungalow=2
Als je er zelf E125,= bij doet, kun je ook in één van de andere weken.
Gr. Poezie.
08-05-2010 om 11:15
Marktplaats
hoi Jons,
Heb je al eens op marktplaats rondgekeken, daar is veel te huur, veel mensen verhuren hun caravan of chalet die op een camping staan.
succes met je zoektocht en ik hoop dat je iets leuks vind.
gr Krulleke
08-05-2010 om 21:28
Probeer hier eens
Ik zou wachten tot de lastminutes.
kijk dan eens op http://www.bungalowspecials.nl/
Ik heb net zelf ook pas geboekt voor 12 mei.
Ga daar tegen die tijs eens neuzen.
Er is vast iets. Ik weet ieder denkt het is zomervakanties straks is alles weg. Maar als je niet zo'n voorkeur kan dat best. (doe ik ook altijd)
marion
13-05-2010 om 19:30
Gelukt...
Mijn ouders vonden zelf iets voor ons, Het wordt een camping in ZO Drenthe. Waarschijnlijk wel iets boven het budget, maar zij wilden het risico niet nemen dat een last minute niet zou lukken, naar wens. Ontzettend lief van ze en we zijn er erg blij mee, natuurlijk!
bedankt voor alle tips, het maakte het zoeken wel iets makkelijker, maar het blijkt allemaal (met bijkomende kosten) toch ver boven de aanvankelijke prijs uit te komen. Eentje kwam eerst op 450 en toen ik de reservering probeerde om de totale kosten te bekijken, was het bijna 200 euro duurder door alle bijkomende kosten....
groetjes,
Jons