Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Restaurant omgeving Utrecht voor lunch met grote groep


Was Landhuis in de stad al genoemd, in park Oog en Al? Niet chic maar wel leuk en lekker en een prachtige locatie. 

Kloosterhoeve harmelen en als je graag bij de trein wilt niet zo sjiek maar wel leuk camping Ganspoort bij Vaartsche Rijn 

Castellum Hoge Woerd,

Castellum Hoge Woerd heeft een Castellumcafé met lekker eten en een enorme buitenruimte. Maar vooral van het Castellum zelf en de Romeinse boot waarnaast je zit te eten, zal je familie zeker onder de indruk zijn. Dan kun je bovendien nog het museum gratis bezoeken en de dieren in de Steede gaan knuffelen.

-Augusta-

-Augusta-

28-06-2021 om 21:07 Topicstarter

Beste allen, nog eens bedankt! 

Kasvio gaat lukken, dus die wordt het. Mijn man is alvast langsgegaan met onze dochter en de afspraken zijn gemaakt (het kon op verzoek toch op onze gewenste dag, yes!). Nu gaan we de rest van de familie informeren.

En we gaan zelf binnenkort voor een kleinere gelegenheid (mijn verjaardag...) naar 'Buurten in de Fabriek' in Oog in Al.

Fijn toch, dit forum!

-Augusta- schreef op 28-06-2021 om 21:07:

Beste allen, nog eens bedankt!

Kasvio gaat lukken, dus die wordt het. Mijn man is alvast langsgegaan met onze dochter en de afspraken zijn gemaakt (het kon op verzoek toch op onze gewenste dag, yes!). Nu gaan we de rest van de familie informeren.

En we gaan zelf binnenkort voor een kleinere gelegenheid (mijn verjaardag...) naar 'Buurten in de Fabriek' in Oog in Al.

Fijn toch, dit forum!

Wat leuk om te horen! Ben heel benieuwd hoe jullie het daar vinden. 

goesting is heel leuk, denk ook even aan het terras van de Rechtbank.

-Augusta-

-Augusta-

18-07-2021 om 22:26 Topicstarter

Dank hoor, maar het is al geregeld. Het terras bij De Rechtbank ken ik en vind ik leuk met vrienden of zo, het is mij te druk en te 'stads' om een rustige vrolijke gelegenheid met familie te vieren. 
Verder kan ik zelf een website vinden, maar ging het mij om persoonlijke ervaringen. Die kreeg ik hier gelukkig volop! Leve OO.

Figi.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.