Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
24-04-2012 om 14:43
Maandag vertrekken we richting Parijs voor een midweekje kamperen en Disney. Nu weet ik dat de ring Antwerpen altijd een drama is, sta je er vast, dan kun je ook geen kant meer op. Zonder nu al teveel om te rijden, zijn er alternatieven?
24-04-2012 om 16:04
Vanaf waar
vertrek je?
Ik neem altijd vanuit de randstad de Liefkenshoektunnel. Is wel tol, maar altijd doorrijden.
Nu moeten wij dan in Lille zijn.
24-04-2012 om 16:05
Sinas
Ik zou de gok nemen en gewoon over A gaan. De meeste mensen hebben dit keer een lang weekend omdat 1 mei op dinsdag valt, veel scholen hebben die 2 dagen ook vrij. Dat maakt dat er denk ik minder verkeer zal zijn dan normaal. Ik zal nog eens rondneuzen of ik iets van voorspeliingen tegenkom of wegenwerken. Files ivm ongevallen kun je niet voorspellen.
25-04-2012 om 10:54
Bijna nooit problemen bij antwerpen
Wij gaan vaak over Antwerpen richting Frankrijk en eerlijk gezegd vinden wij de ring Antwerpen helemaal geen drama. Zeker als je de spits mijdt dan vinden wij het goed te doen, ook met de caravan.
25-04-2012 om 19:33
Vanaf
richting rotterdam zeg maar.
We hebben via kennissen toch al een soort van alternatief nu, je rijdt dan wel langs Antwerpen, maar niet die weg "door" Antwerpen. Wij hebben daar echt al veel ellende gehad, zonder caravan!