Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Arawen

Arawen

29-04-2011 om 14:45

Romantisch weekendje gezocht

Begin juli ben ik jarig en ik vond het een leuk idee om dan mijn vriend uit te nodigen voor een romantisch weekend met z'n twee, zonder kinderen.. Zoek een hotelletje voor 1 of 2 nachten. Het 'waar' doet er niet zo veel toe. Texel, Ardennen, Veluwe of Sauerland, als de romantiek er maar van af spat.. en niet te ver weg. Enige absolute eis is dat de hotelkamer een jacuzzi of iets dergelijks heeft. En het geheel enigszins betaalbaar blijft..
Nu ben ik niet erg bedreven in 'romantische weekendjes' en weet niet goed waar ik moet zoeken.. Kan iemand me de goed kant op wijzen?

groetjes Arawen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

29-04-2011 om 18:34

Weekendje weg

www.weekendjeweg.nl, op die site kun je heel veel vinden! Of googlen op romantisch hotel!

Geen hotel

Ik zou niet in een hotel gaan maar in een bed and breakfast. Vaak uitstekend verzorgd, zeer romantisch en ook nog eens heel betaalbaar.
Kijk eens bij 'uitgebreid zoeken' op http://www.bedandbreakfast.nl en zoek op 'romantisch'.

Veel plezier tijdens je weekendje!

Bergen op zoom?

Ik heb een heerlijk weekend doorgebracht in een bed and breakfast in Bergen op Zoom. De B&B heet De Stadspoort. Met hele mooie badkamer net groot bad, heerlijk verstelbare boxspringbedden, lekker ontbijt, zithoek. Ik was nooit in Bergen op Zoom geweest, maar vond het een hele leuke knusse stad.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Chippie

Chippie

30-04-2011 om 20:50

Wijnstaete

Ik ben ooit in Wijnstaete geweest. Erg leuk en mooi. Volgens mij geen jacuzze maar.... Wim-Lex en Maxima en de drie prinsesjes hebben hier ook geslapen!

Chippie

Chippie

30-04-2011 om 20:56

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.