Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
07-09-2011 om 23:15
wie weet een voordelige overnachtigsplek in Rome? Ik heb hier weleens gelezen over een klooster, hoe zat dat ook alweer?
08-09-2011 om 14:28
Heb je even?
Als je even hebt vraag ik het mijn dochter vanavond, die heeft er een weekje overnacht in haar vakantie dit jaar.
08-09-2011 om 21:21
Ja!
Istituto dei Padri Teatini
Piazza Vidoni
00186 Roma
tel: 0039-066861339
[email protected]
Let wel, het blijft een klooster, dus er geld een avondklok, ik meen 22.00 binnen zijn of anders de volgende ochtend pas weer.
08-09-2011 om 22:47
Diverse goedkope b&b's
Wij zitten altijd in Domus Elisa, hartje Rome.
Als je bijtijds boekt is het heel betaalbaar. Wij betalen voor 3 nachten met 2 personen nooit meer dan 135 euro (totaal). En dan heb je nog een eigen badkamer ook.
Domus Elisa zit op de Via Cavour, 10 minuten lopen vanaf Termini en pal naast de Santa Maria Maggiore.
Gewoon online boeken, op een van de boekingssites. En als Domus Elisa zijn er meerdere heel betaalbare B&B's. Het ligt er maar aan waar je precies wilt zitten.
Zelf je vlucht regelen en apart je B&B boeken is stukken goedkoper dan een pakketreisje via een reisbureau, dat wil zeggen: als je ruim op tijd boekt. Wij boeken altijd zodra de vluchten worden vrijgegeven. Hoe dichterbij de datum, hoe duurder de B&B's en de vluchten.
Persoonlijk zou een klooster me ook best trekken, alleen al voor de sfeer. Maar voor 22 uur binnen zijn vind ik een beknotting op mijn vrijheid. Juist rond dat tijdstip kun je nog heerlijk wegdwalen in Rome en/of lekker eten.