Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
04-06-2012 om 13:28
hallo,
we zouden eigenlijk dit jaar niet op vakantie gaan. maar heb nu een leuke aanbieding gezien.
een week naar roompot in cochem.
iemand hier geweest? en leuke ervaringen gehad..
05-06-2012 om 10:22
Zoover
Kijk eens op zoover.nl, daar vind je heel veel beoordelingen en ervaringen van vakantie-adressen!
Ik kijk daar ook altijd op voor ik een vakantie ergens boek.
05-06-2012 om 14:07
Geboekt
het was zo'n buitenkansje dat ik maar geboekt hebt. we zijn in een ander roompotpark in duitsland geweest en zo een zelfde huis. en dat was super!
dus zal nu ook wel goedkomen.
op zoover kijk ik inderdaad ook altijd,maar daar lopen de meningen vaak uiteen. wat de een geweldig vindt, irriteert de ander.
bedankt voor jullie reakties. wordt vast een leuke vakantie, moet je er toch zelf van maken!
07-06-2012 om 08:58
Geweest!
Vorig jaar zomer zijn we in Cochem geweest en het is ons zeer goed bevallen. Voor de kids is er, zoals je bij Roompot gewend mag zijn, iedere dag genoeg te doen. Het zwembad vond ik, voor zo'n mooi park, een beetje tegenvallen, maar dat is persoonlijk.
De omgeving is mooi. Vooral als je bij het park "door de slagboom" gaat, is er een prachtig weggetje dat je naar het dorpje beneden brengt. Cochem zelf was DRUK! Het leek de Kalverstraat wel! Daar zijn we dus een keertje geweest en gauw weggegaan. 's Avonds vonden we het dan welweer leuk om met de kinderen uit eten te gaan daar.
Oja, wij hadden een huisje met sauna en dat was best lekker. Uitzicht op de golfbaan, wat wil je nog meer?
Veel plezier en geniet!
Bianca