Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Polly Shearman

Polly Shearman

15-09-2010 om 09:54

Roompot weerterbergen

na onze drama vakantie heb ik voor een fijn prijsje een weekendje weerterbergen kunnen boeken in november.
Nu krijg ik een mailtje van roompot dat het mogelijk is om "leuke" extra's bij te boeken. Ik kijk daar eens naar, en zie dat je beddengoed kan boeken voor 9 euro pp. Bij de inventaris lijst van het huisje staat beddengoed niet specefiek genoemt als aanwezig. Er word wel gesproken over dekbedden en kussens.
Ik heb roompot algemailt of er nu wel of geen beddengoed aanwezig is, maar ik krijg geen antwoord.
Ik heb nog nooit een huisje getroffen zonder beddengoed, dat zit er altijd standaard bij. Maar misschien is dat bij roompot wel anders.
Weet iemand dat?
groet, polly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

15-09-2010 om 10:09

Zelf meenemen

Ik zou zelf je beddengoed meenemen want het zit niet bij de inventaris, wel (eenpersoons)dekbed plus kussen. Dat bespaart je dan zo 45 euro. Als het in de auto past kun je natuurlijk ook je eigen dekbed of kussen meenemen. Dat scheelt weer opmaken.

Polly

Weerterbergen is een topvakantie geweest voor ons na een stel mislukte pogingen met astma/buikproblemen van de kinderen op andere adressen. Heb dus goed hoop dat het voor jullie ook zal werken

Het is een normaal vakantiepark, er zijn dus gewoon kussens en dekens, maar hoeslakens en dekbedhoezen/kussenslopen zijn er niet standaard.

Verder is Roompot een type park met goedkopere huisjes maar ontzettend veel pogingen om geld af te troggelen op andere manieren. Bij de supermarkt moet je door een haag van troep en zooi-speelgoed, inderdaad bij de boeking proberen ze je nog 101 dingen apart te laten bijboeken. Wij hadden toen ook geen schoonmaak genomen (is naar ik meen 60 euro) en daar had ik spijt van. Zo'n gedoe om dat zelf te doen met kleine kinderen om me heen (kleiner dan de jouwe hoor, nog geen 2 en net 5).

Kortom dekens en kussens zijn er wel en ik hoop dat het mooi wordt! Wij waren in mei, hadden geluk met het weer en hebben veel gefietst in de omgeving. Verder hadden we geen verwachtingen, zie andere draadje over vakantie in off-topic..

MM.

MM.

15-09-2010 om 23:13

Weerterbergen-tips

Oké, het kan inmiddels verbeterd zijn, maar toch.

Tip 1: Muizenval meenemen of vragen bij de receptie, ze hebben ze klaarliggen onder de balie.

Tip 2: Toen ik er was sloot de tuindeur alleen met een eenvoudig grendeltje. De eerste ochtend keken we elkaar verbaasd aan: we hadden die deur toch dichtgedaan 's avonds? De volgende nacht werd ik wakker van een inbreker die het kluisje in mijn slaapkamer aan het leeghalen was.
Tip 3: Als je een kluisje in de slaapkamer hebt, gebruik dat dan zoals het bedoeld is: sluit het altijd af.

Ik hoop dat het nu beter is dan vroeger! In elk geval ben je gewaarschuwd Dit is alweer een jaar of vijf geleden maar ik ga er dus nooit meer heen.
Evengoed veel plezier,
MM

Polly Shearman

Polly Shearman

15-09-2010 om 23:56

Aaaaaaaah

en ik had nog wel op zoover gekeken!! daar had het iig een flinke voldoende

we hebben al een klote vakantie achter da rug, en dit is maar een weekend, waarvan de heren toch alleen maar in het zwembad hangen en ik alleen maar op de kant boeken lees.
wat kan er nou mis gaan?!??!

Prima park

Hoi Polly,

Wij zijn er 2x geweest, prima park hoor. De huisjes zijn wel wat verouderd, maar ach wat maakt het uit. Kinderen vermaken zich prima in het zwembad en de binnenspeelhal (niet heel groot maar ze vonden het prima). Er zijn kussens en dekbedden, maar inderdaad hoeslaken, dekbedovertrek en kussensloop zelf meenemen of bestellen. Maar ik vind het voor 5 personen best pittig aan de prijs. Dus wij namen dat zelf mee.

De verhalen van MM herken ik niet, jammer dat zij dat heeft meegemaakt.

Ik zou zeggen ga lekker genieten, het wordt vast een zeker een leuk weekend.

Groetjes, Pinkelot

Hier ook

..geen muizen of inbrekers gehad.
Ik zie het goedkomen Polly!

judiths mama

judiths mama

20-09-2010 om 10:33

Geen schoonmaak boeken hoor!

Dat vind ik zonde van het geld. Misschien als je 2 weken blijft, maar voor een weekend? Even een doekje door het sanitair, stofzuiger over de vloer en klaar ben je.

Ik boek altijd wel beddengoed bij. We hebben namelijk thuis zelf een 2persoons dekbed, op vakantie zijn er alleen 1 persoonsdekbedden.

Tango

Tango

20-09-2010 om 11:12

Weerterbergen

Wij zijn tweemaal op Weerterbergen geweest en vonden het ook een prima park. We namen ook altijd eigen beddengoed mee (hoeslakens, dekbedhoezen en kussenslopen). Je moet het wel weer thuis wassen, maar wasgoed heb je toch wel na een weekend of midweek weg.
De huisjes zijn inderdaad wat verouderd, maar prima qua inrichting. Verder is het gewoon een leuk park midden in de bossen. Ideaal voor de kinderen.
Het enige nadeel wat wij hadden was dat we tijdens de midweken dat wij er waren allebei de keren een ziek kind hadden. Gelukkig zitten er ook hele aardige dokters in de buurt. Laatste keer was Tangozoon ziek, inmiddels al zeker 5 jaar geleden. Tangodochter ging toen af en toe een dagdeel naar de animatie. Ook altijd handig.

Ik lag op mijn knieën

achteruitdweilend over die natuurstenen vloer, alles afgenomen met 2 kinderen van bijna 2 en net 5 om me heen... toen dacht ik, had ik maar schoonmaak genomen...

Yta Chalne

Yta Chalne

21-09-2010 om 15:35

Inclusief (ot)

Sinds kort check ik voor vakanties ook even op http://www.bungalowtrips.nl/ Zo lekker om de eindprijs in een oogopslag te kunnen zien, en altijd inclusief schoonmaak (ook in de budgetuitvoering), en met bedlinnen. Wat niet heel erg nodig is maar wel handig. Roompot is wel de allermeestwaardeloze in het leger van slecht vermeldenden van eindprijzen, die komen altijd met fantastische aanbiedingen waar je dan vervolgens het dubbele voor betaalt. Maar dat zegt niks over de kwaliteit van de parken uiteraard

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.