Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Sandra

Sandra

10-12-2009 om 21:33

Skiles voor kids in serfaus/fiss

Wij willen dit jaar met de kids naar Fiss of Ladis op wintersport. Vorig jaar waren we in leogang en daar aten alle kinderen tussen de middag met de skileraar. De prijs was dan ook al inclusief middag eten. Nu lees ik op de site van de skischolen in Serfaus en Fiss dat de prijs zonder eten is maar dat je dat wel bij kunt boeken. Is iemand hier wel eens geweest en is het de bedoeling dat je tussen de middag zelf met je kinderen eet?

Groet Sandra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Flora B

Flora B

10-12-2009 om 22:26

Nee joh,

Fiss/Serfaus is zo'n familie skigebied dat ik mij niet kan voorstellen dat er geen overblijf is tussen de middag. Het kost dan 10 of 11 euro per dag per kind en dan gaan ze met de leraar eten.Het kan zelfs zo zijn dat je kinderen gevorderd zijn, ze ergens in een berghut onderweg eten en dat je "verplicht" bent om ze geld mee te geven voor eten. Je kan die info toch wel op de site vinden van de skischool? Wij skien veel en steeds verschillend met de kinderen (niet Fiss) maar we zijn nog nooit tegen gekomen dat ze niet over konden blijven, zelfs niet bij piepkleine scholen!
Wij gaan volgende week weer, jullie succes! ( overigens de scholen gaan volgend weekend ook allemaal open, je kunt dus ook bellen of mailen)

ski-ster

ski-ster

11-12-2009 om 08:16

In serfaus

is een verzamelpunt bij het middenstation met een groot restaurant. Daar eten de kindergroepen met hun eigen groep in de speciale kinderafdeling van het restaurant. Maar je mag zelf je kind tussen de middag daarvandaan wegplukken en samen eten en dan aan het eind van de middagpauze weer bij de groep afleveren.
Fiss weet ik niet.

Inge M

Inge M

12-12-2009 om 21:01

Ervaring in oostenrijk

Onze ervaring is dat er een prijs is voor de lessen. Die is exclusief lunch (overblijf) onder begeleiding.
Daarnaast betaal je dus nog voor de overblijf (of je haalt je kind op om samen te gaan lunchen). De meeste kinderen blijven bij de groep. Sommige ouders halen 1x in de lesweek hun kind op en blijven dan de rest van de middag met het gezin skiën.
Overblijf kost meestal rond 10 euro per dag.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.