Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Mira

Mira

12-12-2017 om 16:45

snowboarden uithof den haag

Ik zie via vakantieveilingen dat je 2 uur kunt snowboarden. Wanneer je geen wintersportervaring hebt is dat dan leuk met 4 pubers? Lijkt me leuk voor een keer- maar vraag me af of ze enigszins zich ermee kunnen redden. Ervaring?

Triva

Triva

12-12-2017 om 20:04

hoe bedoel je?

Onze jongens hebben dat regelmatig gedaan met les maar dan in supergrote groepen en een uurtje (dikke korting, gecombineerd met karten, lasergamen, klimmen etc). Dan kom je niet zo heel erg ver. Vraag hoe groot de groep is als je les hebt via vakantieveilingen, dat bepaalt wel of het leuk is of veel wachten.

Pennestreek

Pennestreek

13-12-2017 om 11:37

Ik denk dat je bedoelt zonder les?

Tja, dat ligt er een beetje aan. Mijn zoon ging op zijn skies na twee keer het kinderhellinkje te hebben gedaan zo de grote helling af, dochter is niet verder gekomen dan het kinderhellinkje. Maar vond hoe dan ook de sneeuw geweldig, en het liftje ook.
Het is wel fijn als er iemand bij is die het vaker heeft gedaan, om wat aanwijzingen te geven.
Dus: ik zou het doen, als je een leuke aanbieding weet te scoren.

Triva

Triva

13-12-2017 om 14:30

o maar

als je het nooit hebt gedaan moet je altijd les nemen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.