Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
12-01-2010 om 12:24
Zojuist heb ik van meneer F voor mijn 50e verjaardag (dank je, dank je) een reisje naar Lapland gekregen. iets wat ik altijd al heb willen doen. Nu is het shoppen voor warme kleding en de vraag die hier voornamelijk speelt: snowboots of stevige wandelschoenen. We gaan veel wandelen daar.
12-01-2010 om 12:48
Ja, eh...
..gefeliciteerd En lang wandelen op snowboots lijkt me erg oncomfortabel. De betere bergsportwinkel heeft wel winterschoenen, of van die stoere (erg dure) lekker lopende sneeuwlaarzen van bv. Meindl (http://www.zwerfkei.nl/product/Meindl/Zurs-lady-gtx)(dit is nog het betaalbare model...)
12-01-2010 om 15:38
Deze heb ik
http://www.shoebuy.com/hi-tec-st-moritz-200/157463
Wel gekocht in Nederland, combi van snowboot en wandelschoen, loopt goed, met voetbed en heerlijk warm en ook nog leuk om te zien. Een maat groter kopen dan je eigen maat.
En gefeliciteerd met je 50e!!!
12-01-2010 om 23:13
Gefeliciteerd; dubarry
Gefeliciteerd Brianna met je 50e. Wat een mooi kado!
Ik heb zelf al 2 jaar Dubarry Galway laarzen en met deze temperaturen geen koude voeten gehad. Ook maak ik er flinke wandelingen op van enkele uren. Prima laarzen, fijn voetbed, goretex dus droge voeten en waterdicht zodat je in de nederlandse regen er ook heel veel aan hebt. Ze gaan in september aan en pas in april trek ik ze weer uit. Zalig! Kost wel een paar centen...
Dorry
13-01-2010 om 13:43
Hier
heb ik John Bardale laarzen aangeschaft...pittig bedrag, maar wat een genot!!!
Met snowboots had ik alsnog altijd koude voeten...en nu? Heerlijk warme voeten en ze lopen zalig!!!
Ik doe ze alleen nog uit als ik ga slapen...hahaha
14-01-2010 om 12:10
Bedankt
Ik heb wat merken opgeschreven en ga er zaterdag mee naar de buitensport winkel.