Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Tamar

Tamar

18-02-2019 om 15:05

strand met volleybal-net

Mijn dochter zoekt een stuk strand met een algemeen beschikbaar volleybal-net voor een feestje. We wonen in Noord-Holland, grens van Zuid-Holland. Ik heb zoiets wel eens gezien, maar niet meer recent. Weet iemand zoiets te vinden?

Fransien

Fransien

18-02-2019 om 15:30

Zelf net meenemen?

Is het een idee om zelf een net mee te nemen. Geen professionele kwaliteit maar je bent dan niet afhankelijk van een algemeen beschikbaar net wat ook door anderen gebruikt kan worden net op het tijdstip dat jij het nodig hebt

volleybalnet huren

In Den Haag/Scheveningen kun je vaak via een evenementenorganisatie of een strandtent een net huren. Zij zetten het dan voor je op en breken het later weer af. Je kunt het net dan voor je eigen feestje gebruiken.
Vorig jaar ook gedaan met feestje zoon (feestje op het strand) en feest dat we zelf gaven in strandtent. Kosten verschillen per strandtent/evenementenbureautje. Gewoon even googlen of strandtent bellen in de buurt van waar je wil zitten.

Tamar

Tamar

20-02-2019 om 09:45

Dank

Misschien ga ik er idd voor om het net zelf mee te nemen. Dan zitten we daarna wel met zo'n net, maar misschien is er een school of zo die het wil (hier een klein huis met veel inwoners). Het risico dat zo'n algemeen net al in gebruik is is eigenlijk best groot, aangezien het in mei gaat gebeuren en het weer dan vaak goed is. Had ik even niet aan gedacht. Een evenementenbureau lijkt me wat duur voor een "gewoon" feestje.

Jasmijn

Jasmijn

20-02-2019 om 10:53

Tamar

Anders vraag je even bij school/scouting/buurthuis of ze een net hebben wat je tegen een kleine vergoeding mag lenen? Of zet het op Facebook, wie weet wie via-via wat heeft liggen.

MK

MK

20-02-2019 om 13:18

Wij

Het is in mei las ik. Dat is mooi want dan staan de strandtenten in Scheveningen er weer. Ter hoogte van Strandclub Wij / Scheveningse haven kan je dan altijd meerdere volleybalnetten vinden. Er is ook een groot (betaald) parkeerterrein nabij.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.