Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Strandschep

Hoi,
Ik ga met mijn dochter (van 4) nog een paar dagen naar Noord-Holland en hoop daar het strand onveilig te maken...
Nu leek het ons leuk om flink te kunnen scheppen ("maar dan niet zo'n klein schepje, mama") en dus: waar koop ik schepjes die voor een kind ook echt lekker kunnen scheppen? Met een steel van pak 'm beet een meter en een blad van zo'n 15 bij 20 cm? (ik bedoel dus wel speelgoed!!).

Groetjes,
Vonda

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maxime.M

Maxime.M

14-07-2010 om 22:42

Google

als ik op kinderschep google kom ik o.a. bij de praxis terecht, bij kindertuingereedschep. Ik zou het daar ook zoeken, bouwmarkten, tuincentra of speelgoedwinkels die echt groot zijn zoals een toys 'r us ofzo.

Maxime

Maxime.M

Maxime.M

14-07-2010 om 22:42

Foutje

geen tuingereedschep natuurlijk maar tuingereedschap

Niny

Niny

14-07-2010 om 22:45

Action

Dag Vonda,

Ik zag ze laatst bij de Action. Je zult er vermoedelijk geen jaren mee doen, maar toch zeker een vakantie lang plezier van hebben!

Niny

Annet

Annet

14-07-2010 om 23:16

Speelgoedwinkel

In de speelgoedwinkel zijn meestal ook de betere scheppen te vinden, meestal ergens achterin.
Een steel van een meter lang is overigens snel te lang voor een vierjarige.
Bij intertoys vind je online lange scheppen: http://www.intertoys.nl/zoeken.html?Zoeken=schep&SearchFormName=trefwoord_boven&SearchFieldName=Zoeken
Helaas staat onze schep er niet bij. Die is korter maar wel met een brede schep. Aangeraden door een andere ouder en hij is niet stuk te krijgen. Ik heb nog even op andere sites gekeken maar ik kan deze schep niet terugvinden.

Internetwinkel

via Google:
http://www.spelendwijzer.nl/shop/Mini-schep-van-klein-groenland-p-940.html
(89 cm lang, 3-5 jaar)
en er is ongetwijfeld meer te vinden...

liora

liora

15-07-2010 om 10:33

Keet

Bij Keet in Huis heb ik de ultieme schep gevonden...

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

amk

amk

15-07-2010 om 13:09

Bij de strandtenten

want ook daar verkopen ze het goede strandmateriaal.

Hanny61

Hanny61

15-07-2010 om 16:47

Opvouwbare legerschep

Voor een habbekrats te koop bij een legerdump en gaat jaren mee.

Tuincentrum

die heeft kindertuingereedschap.

Heb ik ooit een kinderschap gekocht, maar net iets groter en steviger dan in de speelgoedwinkel. Gaat al jaren mee. Misschien is dat iets voor je?

Vonda

Vonda

17-07-2010 om 09:50 Topicstarter

Heel erg bedankt!

Ik heb wat rondgezocht (bedankt voor de tips!) en kwam uit bij een goede speelgoedwinkel in de buurt waar ze nog 2 flinke scheppen hadden, 6 euro per stuk (houten steel en metalen blad), dus heel geschikt lijkt me.

Groetjes,
Vonda

liora

liora

17-07-2010 om 17:40

Oei

Metalen blad zou ik nooit doen, kan ze zich aan bezeren.

amk

amk

17-07-2010 om 21:39

Juist wel

schept namelijk vele malen beter dan een plastic schep.
Tess heeft er vorig jaar 1 voor haar verjaardag gekregen en hij gaat altijd mee naar het strand.

Margriet*

Margriet*

17-07-2010 om 22:58

De beste

http://www.toysxl.nl/product/plastic-schep-gigante-

Gaat hier al 6 jaar mee en overleeft elke zomer. Wij hebben er een ooit bij de Bart Smit gekocht, toen hadden ze hem alleen maar in het geel.
Metaal komt hier er niet meer in. Gevaarlijk en het verbuigd ook!

liora

liora

18-07-2010 om 12:27

En ook nog

Met zo'n metalen schep kan je ook nog wel per ongeluk een kras op een auto maken...

amk

amk

18-07-2010 om 13:18

Auto's op het strand

nou die zie ik niet zo veel, en tot we op het strand zijn zit de schep gewoon in de tas. Bij alle andere strand zooi.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.