Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
07-03-2011 om 16:45
Nou ja, we willen in de buurt van New York een strandvakantie boeken maar ik kan eigenlijk geen geschikte website vinden waar ik een leuk hotelletje of Inn kan vinden. Ik zit al een tijdje te googlen maar zie door de bomen het bos niet meer. Vorig jaar zijn we naar New York city geweest en willen nu dit wel combineren met een vakantie daar in de omgeving, de baai van New York zeg maar.
Weet iemand een goede site waar ik iets op kan gaan uitkiezen? Ik kom alleen maar op huurhuizen uit voor mensen die er echt willen gaan wonen en ik heb pas een vakantieappartement gevonden, ik zoek dus fout ben ik bang, wie kan me op weg helpen?
07-03-2011 om 17:15
Googlen op new york bay beach house rent?
Levert volgens mij wel wat op.
07-03-2011 om 21:23
Hamptons
Daar gaan toch alle New Yorkers heen? Als je googled op "Hampton vacation (niet: holiday) rent" krijg je hele leuke b&b's en huizen, te huur per dag en per week.
Maar dúúr! Hopelijk heb je bakken geld te besteden? Wel heel leuk lijkt me, ik ben benieuwd.
Bennikki
07-03-2011 om 23:18
Tips
Dé website waar Amerikanen hun vakantiehuis te huur aanbieden is www.frbo.com (for rent by owner). In alle prijsklassen kan je wat vinden. In de zomer ontvluchten veel Newyorkers de stad en haar omgeving. Als je denkt verkoeling te vinden aan het strand bij bv de long island sound kom je bedrogen uit, de wind verkoelt niet en het blijft 'humid'. Eigenlijk is de hele oostkust zo in de zomer .
In de omgeving van NY zijn prachtige dingen te zien. Wij woonden vlakbij de Hudson river en daar staan enorme landgoederen van rijke industriëlen uit de vorige eeuw, zoals Vanderbilt e.d. Geweldig shoppen kan je bij Woodbury Commons Premium Outlets.
Wil je meer weten, just let me know!
09-03-2011 om 13:34
Tja het weer
bedankt Mcs voor je tips, ik ga die site nog even uitpluizen. We zijn vorig jaar in NY geweest (eind oktober) en toen was het er heerlijk weer, op één dag na, toen was het vochtig en warm, zo is het in de zomer natuurlijk ook, wel vermoeiend weer misschien om een stad te bezoeken. Ik ben op zich niet echt op zoek naar outlet, we vinden juist de kleine vintage winkeltjes in de stad leuk, dochter vond bijvoorbeeld "the yellow rat bastard" een erg leuke winkel. Maar ja, misschien is het anders beter dit een keer in de meivakantie of in de herfstvakantie te doen.
We hebben trouwens geen budget voor de hamptons maar er zijn toch wel wat plekjes rondomheen leek me zo.
Misschien voor de zomer toch maar naar de westkust gaan? Heeft er iemand tips? Ik wil het liefst een gecombineerde vakantie van stad en strand, ik vind alleen maar strand te saai en eentonig, dan ga ik me vervelen.