Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
11-12-2008 om 10:27
Ik zag afgelopen week op tv een item over een camping van Sun Camp. Deze organisatie heeft diverse campings in heel Europa. Wij zitten te denken aan Oostenrijk of Zwitserland. Is iemand wel eens op een camping van Sun Camp geweest en zo ja, wat zijn jullie ervaringen.
Linda
p.s. ik hou niet van kamperen, sanitair moet in ieder geval goed zijn en bij voorkeur wil ik een stacaravan, om het eerste keer kamperen niet te heftig te maken....
13-12-2008 om 20:43
Suncamp, keykamp, vacansoleil, vacanselect...
Is het niet allemaal hetzelfde? Verhuren stacaravans op diverse campings, op sommige campings staan er wel 3 verschillende organisaties.
Geen ervaring met Suncamp, wel met Vacansoleil, in het voorjaar. Prima geregeld.
Tip: als je je bestemming weet, ga dan eens verder googlen voor de goedkoopste aanbieder. Vaak zijn er dus verschillende aanbieders op een camping, inclusief de eigenaar. Loont echt de moeite.