Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

reina

reina

19-01-2010 om 19:35

Ticket curacao

Is er hier misschien iemand die weet of er een maatschappij is die 'goedkope' enkele reizen van Curacao naar Nederland verkoopt? Tot nu toe komen we dezelfde prijzen tegen als wanneer je een aanbiedingsretour koopt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Toke

Toke

19-01-2010 om 20:06

Rechtstreeks?

Als je rechtstreeks wilt vliegen, ontkom je bijna niet aan de vluchten van Martinair en KLM. Maar als je indirect wilt vliegen (via Aruba/Miami dan zijn er veel meer mogelijkheden). Misschien heb je daar wat aan bij het zoeken?

reina

reina

19-01-2010 om 20:11

Toke

Hoeft niet persé rechtstreeks, maar ik denk ook niet dat hij 3 x wil overstappen (Het is niet voor mij), het gaat voor alle duidelijkheid voor een ticket VAN Curacao naar Nederland.

reina

reina

20-01-2010 om 07:03

Ardenne

Ja, dat is ook wat wij denken, ik heb € 455,- gevonden voor 2e week van maart (datum staat niet precies vast, maar hoe langer hij wegblijft, hoe langer geen inkomen, dus liefst begin maart ), dat is ook wat hij heen ongeveer betaalde voor een retourtje. Kennelijk zijn er geen goedkopere enkeltjes verkrijgbaar. Jammer, daar gaat weer meer dan een half maandsalaris ....

reina

reina

20-01-2010 om 18:16

Ardenne

Hij wist nog niet hoe lang hij weg zou blijven, als je een jaarcontract hebt ben je altijd langer weg dan een jaar (hij ging in februari weg om per 1 maart te gaan beginnen en moet dus minimaal tot 1 maart doorwerken)dus heeft een fictieve retourdatum genomen, zo goedkoop mogelijk, want de retours die een jaar geldig zijn waren veel duurder, dat kon hij sowieso niet betalen.

Reina

Even een vraagje omdat onze dochter komende zomer voor een jaar naar Amerika wil. Zijn 2 retourtjes uiteindelijk goedkoper dan een flexibel ticket ?

reina

reina

21-01-2010 om 14:17

Shonagh

Dat was in zijn geval wel zo, maar dat gaat natuurlijk niet over Amerika (en hij heeft ook niet al te lang doorgezocht aangezien hij bijna zeker wist dat hij niet binnen het jaar terug zou komen). Moet jouw dochter zich daar ook in laten schrijven? Was in 'zijn' geval nog best een gedoe allemaal (en straks weer alles terug en voor hoe lang ???? )

Reina

Ik was even een paar dagen naar de zon ;o)
Dochter wil in Amerika gaan studeren, een studiejaar is eigenlijk 9 maanden, dus hopelijk geen gedoe met in- en uitschrijven, alleen wel een visum regelen. Eind februari krijgt ze te horen waar ze mag komen, dus als dat doorgaat zit er voor ons ook nog een Amerika tripje in !
Ik volg jou en je zoon al een tijdje en nu zit ik dan in hetzelfde schuitje. Oudste zoon studeert in mei af en gaat in sept werken op 700 km afstand, 2 kinderen ineens de deur uit...........

reina

reina

26-01-2010 om 07:04

Shonagh

Wat spannend! Nee, als ze gaat studeren heb je dat uitschrijvingsgedoe niet. Zoon moest dat wel, want om een werkvergunning op Curacao te krijgen moet je daar als inwoner staan ingeschreven. Nu is hij allerlei stempels aan het halen om weer van het eiland af te kunnen, maar dat lijkt soepel te verlopen. Wat vervelend nou dat je misschien naar Amerika 'moet', maar ja, als goede moeder doe je dat, he ?

Reina

Ja, erg vervelend die kinderen die zo ver weg gaan :o)
Ze wil graag naar een staat waar het 's winters ook nog lekker weer is, niet verkeerd dus voor een reisje. Ik was met haar een paar dagen naar de Canarische eilanden, lang leve Ryanair. Jij was toch ook met dochter naar Thailand ?
( Daar gaat dochter deze zomer naartoe met een vriendin, vrijwilligerwerk en daarna vacantie, wat een leven.......)

reina

reina

26-01-2010 om 15:54

Shonagh

Bijna goed, dochter gaat in mei met vriend naar Thailand en zoojn was daar vorig jaar een maand, ik 'mocht mee' met dochter naar India Heel vervelend die kinderen die maar naar het buitenland gaan, ja

Mover

Mover

27-01-2010 om 19:28

Ticket laten aanpassen?

Reina, heb je nagevraagd of de vertrekdatum van het ticket nog is aan te passen? Vaak kan dat wel, tegen wijzigingskosten van 50 of 100 euro. Maar dat is nog steeds goedkoper dan de 455 die het nu gaat kosten?
Zeker het checken waard!

reina

reina

28-01-2010 om 06:53

Mover

Je bedoelt de retourdatum denk ik? Nee, dat kan niet, da's inderdaad jammer.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.