Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
17-10-2010 om 13:32
Wij gaan zaterdag onze dochter bij de boot naar Schiermonnikoog afzetten; die gaat daar lekker met een vriendin logeren.
Wij zijn dan toch op pad, dus willen er een weekendje samen van maken. Niet op Schier, dat kennen we inmiddels zeer goed. Ergens op de terugweg, dus niet via de Afsluitdijk maar naar beneden 'zakkend' zeg maar.
Groningen is enig, maar kennen we al. Normaal zou ik zeggen; fietsen achterop en een leuk landelijke B&B, maar het weer schijnt niet zo best te worden. Beter (in de buurt van) een grote stad dan maar.
En da's mijn vraag aan jullie; wat is nou een leuke stad in die regio? Hoeft niet perse heel groot met winkelstraten a la vol met Blokker en H&M. Liever iets kleiner maar leuk, leuke straatjes, leuke winkeltjes, eettentjes etc. Ergens waar we 's middags lekker kunnen winkelen, 's avonds lekker eten, en de volgende dag in de buurt op zondag ook nog iets kunnen doen.
Ik ben al druk aan 't googlen maar vind 't best lastig. Zwolle bijvoorbeeld; is dat wat?
Tips voor hotelletjes, B&B, eettentjes, winkels etc.: ook van harte welkom!!
groet
Mare
17-10-2010 om 13:39
Al lezende
dacht ik aan Zwolle, maar daar zat je zelf ook al over te denken.
Wat ook een hele leuke stad is, Deventer. Leuke winkeltjes en eetcafe-tjes. Helemaal gezellig.
Jessica