Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Tips Fuertuventura

Binnenkort gaan wij een weekje naar Fuertuventura. Nog nooit op de Canarische Eilanden geweest, dus ben erg benieuwd,
Iemand tips wat leuk is om te gaan bekijken, ondernemen?

We hebben transfer inbegrepen maar zullen wel voor 2-3 dagen daar ter plaatse een auto gaan huren. Ik hoop dat dit via het vakantiepark kan, maar dat zien we daar wel.

Oja, Ik weet dat er een mooie dierentuin schijnt te zijn, maar daar zullen we niet naar toe gaan. Zijn pas hier al naar een dierentuin geweest dus dat vind ik nu zonde van het geld (want die entree is ook nog erg duur zag ik).

Dus: wat mogen we niet missen?

oortsma

oortsma

08-06-2018 om 15:17

Tips Fuertuventura

Hangt helemaal af wat je leuk vindt. Surfen, stranddag, zeilen...
Ken je wikitravel ?
Met picknickmand naar het strand?
Vriend verrassen met een duik of andere activeit?

Lobos

't is minstens 10 jaar geleden, maar wat ik erg leuk vond, was een dagtrip naar Isla de Lobos - eilandje ten noorden van Corralejo. Dan ga je 's morgens heen met een klein bootje, je loopt het eiland rond (moet je wel een beetje van wandelen houden), en 's middags ga je terug met de boot.
En wandelen in het algemeen: een vulkaan beklimmen (niet eng want ze zijn niet meer aktief daar)

Verder weet ik het niet zo meer - afgezien van de voor de hand liggende zon - zee -strand bezigheden

mamaonbekend

mamaonbekend

08-06-2018 om 22:16 Topicstarter

Hihi

We zijn al een paar weken terug hoor hahaha!
We hebben het leuk gehad. Paar dagen auto gehuurd en eiland rondgereden, leuke strandjes en plaatsjes bezocht.
Het eiland zelf heeft weinig bijzondere bezienswaardigheden maar is prima voor een weekje rust, zwembad etc.

Ahhhh!

Ach, ik had niet gezien dat jouw post al van april was. Kwam naar boven door de reactie van oortsma.
Fijn dat je het leuk hebt gehad; inderdaad prima voor een weekje niksen, maar verder niet zo heel veel bijzonders. Behalve dan dat dagtripje naar Lobos

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.