Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

vakantieganger

vakantieganger

27-07-2011 om 22:20

Tips gevraagd [omg. Moezel]

We gaan zondag voor 4 dagen naar Neef, omgeving Trier,Cochem,een plaatsje aan de Moezel.Iemand nog leuke tips,leuke eettentjes enz voor ons?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jessica O

Jessica O

28-07-2011 om 07:20

Genoeg

Langs de moezel heb je ontzettend veel leuke dorpjes. Trier is een mooie grote stad, met genoeg leuke eettentjes.
Cochem is ook zo`n leuke plaats, heel toeristisch, maar wel leuk. In Cochem kun je met een kabelbaan naar boven, daar heb je een heel mooi uitzicht over de moezel. Als je met kinderen bent is het tierpark klotten heel leuk, dat is een soort wildpark waar je door kunt lopen en de herten voeren.
Voor Cochem geld ook dat je heel veel leuke eettentjes hebt.
Mocht het slecht weer zijn en je wil een dagje winkelen dan kan ik je Koblenz aanraden, het Lohrcenter (weet niet of het goed is geschreven). Da`s een overdekt winkelcentrum.

Veel plezier!

Cochem

Is uber toeristisch en heeft eettentjes zat. De omgeving is prachtig alhoewel. Ga eens toeren want langs de Moezel liggen allerlei leuke plaatjes en kastelen.

nog een vakantieganger

nog een vakantieganger

28-07-2011 om 11:45

Wij gaan ook

naar Messenich aanstaande zaterdag, heb idd Klotten en Cochem al op ons lijstje staan.
Bedankt voor de tip over het overdekte winkelcentrum, heeft die ook een eigen parkeerplaats?/

Vakantieganger veel plezier toegewenst

Jessica O

Jessica O

28-07-2011 om 12:15

Nog een vakantieganger..

Er is wel een parkeer garage bij het Löhr Center, kijk maar eens op de volgende link
http://www.loehr-center.de/de/seite/das_center/parken/03_Parken.php

Jij ook veel plezier

nog een vakantieganger

nog een vakantieganger

28-07-2011 om 13:07

Jessica o

Ja ik heb het gevonden en gelijk uitgeprint waar te vinden ed..

Vakantieganger ik begrijp dat je 6 en 7 aug er niet meer bent jammer want dan zijn er in Cochem ridderfeesten.

Henriette123

Henriette123

28-07-2011 om 19:33

Boottocht

Vanuit Cochem varen over de moezel

Evanlyn

Evanlyn

29-07-2011 om 10:57

Wandeling

Gewoon lekker een bergpaadje op. Rustig, breed en goed onderhouden. We hebben enorme mierenhopen, prachtige vlinders en wijnplantages van bovenaf gezien. Mijn kinderen zijn normaal gesproken na 3 meter "moe", maar hier huppelden ze als berggeitjes naar boven terwijl wij er hijgend achteraan sloften.

vakantieganger

vakantieganger

29-07-2011 om 19:04

Bedankt

Bedankt voor de tips...
We gaan zonder kinderen...die zijn al zo oud dat ze niet meer met pa en ma mee willen
Het lijkt erop dat het weer mee gaat vallen dus we nemen de de fietsen mee zodat we langs de Moezel kunnen fietsen.Dat schijnt mooi te zijn. Bedankt voor de tips..we nemen ze mee!Andere vakantieganger....ook jullie veel plezier! (we zijn idd 6-7 aug. weer weg)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.