Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

trein

trein

22-04-2010 om 10:06

Tips gevraagd voor per trein naar disney

Binnenkort wil ik per trein naar Disney. Liefst hoge snelheidstrein, TGV oid.
Ik heb hier echter totaal geen ervaring mee. Ik heb al wat rondgesurfd op internet maar kom en tig verschillende aanbieders tegen en enorm hoge prijzen terwijl er overal geadverteerd word met bv voor 50 euro retour parijs etc.

Heeft iemand ervaring met per tgv oid van en naar parijs en waar/bij wie heb je je treinticket geboekt?
Welk station moet ik uitstappen voor Disney? In de buurt (zonder transfer gedoe, dure taxi's ed) tips voor overnachting?

Bij voorbaat heel hartelijk dank voor alle adviezen en tips!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Overstappen

Over prijzen weet ik niks (tis te lang geleden), maar overstappen moet sowieso als je naar Disneyland Parijs gaat. Waar je overstapt ligt aan de trein. Of in Brussel of in Parijs. Wij hebben toen Brussel gekozen en hebben de benen uit t lijf gerend om op tijd bij de trein te zijn! (er gaat er natuurlijk nog wel één maar we wilden z.s.m. in Disney zijn) Het treinstation is heel dichtbij de hotels enzo, er rijden heel veel shuttlebussen die je daar afzetten. Gr Suus

Toke

Toke

23-04-2010 om 22:32

Ticketverschillen

Wij gingen vorig jaar per trein naar Disney, zijn overgestapt in Brussel en reden zo rechtstreeks naar Disney. Vond ik fijner dan overstappen in Paris Nord, omdat het station in Brussel een stuk overzichtelijker is. We waren heel erg op tijd, maar de trein liep onderweg vertraging op, waardoor we alsnog heel hard moesten rennen.