Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
15-07-2010 om 18:36
Het gaat zo lekker met ons bedrijf (klein IT bedrijf, 20 man) dat ons teamuitje in september naar Londen gaat!
Enig natuurlijk.
Maar; dan wil ik er wel iets bijzonders van maken. Dus wie heeft tips voor een echt leuk, bijzonder, apart etc. hotel in Londen? Liefst natuurlijk lekker centraal gelegen. Hoe kleiner hoe leuker denk ik; al moet het wel (minstens) 10 2-persoonskamers hebben natuurlijk
Idem vwb het restaurant. IT-ers zijn een apart volkje (tell me about it), en houden erg van quaint en apart en eigen en bijzonder - als ze dan eindelijk van hun computer loskomen natuurlijk.
Overige tips over things to do & not to be missed zijn natuurlijk ook enorm welkom. 't Wordt het 2e weekend van september overigens, dus ik moet denk ik niet al te lang meer wachten... Vrijdagmiddag heen, voor wie wil zaterdagavond retour, wie langer wil blijft tot zondag.
Ik zie uit naar jullie tips!
(en oh ja; samen met m'n assistente blijf ik natuurlijk tot zondag. En gaan wij SHOPPEN! Maar: waar? Wat mag ik niet missen??)
Mare
16-07-2010 om 08:15
Kijk op
www.lastminute.com en op www.lonelyplanet.com de laatste heeft waarschijnlijk meer wat quirky dingen.
Voor activiteiten kan je kijken op www.timeout.com
Er is een restaurant in Londen dat door blinde mensen wordt bediend en dat ook in het donker is. Ik ben er nooit geweest maar het schijnt in elk geval bijzonder te zijn en ook redelijk eten. Ik ben de naam vergeten maar je kan vast even googelen.
Londen is voor mij meer een plek om lekker te eten, te dansen en te slapen - ik ben niet zo van het quirky . Voor shoppen is de high street natuurlijk Oxford street. Ik ben een groot fan van Liberty's (duur warenhuis) en dan is er natuurlijk ook nog Selfridge's, Harvey Nichol's en als je echt wilt Harrod's maar daar vind ik weinig aan. Verder is shoppen in Covent Garden voor mij altijd geslaagd maar het hangt er maar net vanaf wat je leuk vindt. Voor het duurdere werk kan je naar Knightsbridge. Voor antiek kan je naar Portobello Road, ook heel leuk. Het is echt maar net wat je wilt, kijk dus even op de timeout website.
Mariel