Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Britt

Britt

30-12-2018 om 18:19

Tips voor een leuk vakantiehuis in Zuid-Engeland

We zijn alvast plannen aan het maken voor de zomervakantie. Deze keer zouden we wel naar Zuid-Engeland willen.

De oudste wil graag Stonehenge zien en houdt van cultuur/steden. De jongste wil graag wat buitenactiviteiten doen zoals wandelen, fietsen, klimmen, kanoën. En dus zoek ik een accomodatie van waaruit we (dag)tochtjes van beide soorten kunnen ondernemen.
En wat moet het onderkomen zelf bieden? Liefst voor beide kinderen een eigen slaapkamer (en voor ons ook). Een tuin/buitenruimte, en liefst een zwembad. Strand op rij-afstand is ook wel fijn. Het mag op een vakantiepark zijn, maar vakantiehuis van particulieren of via Airb&b of zo mag ook. Wie heeft er suggesties?
Ook tips voor bezienswaardigheden en activiteiten zijn heel erg welkom!

Tip 1

Bepaal eerst waar je heen wilt.

Zuid Engeland is nogal groot. Je wil naar Stonehenge, met de auto naar het strand en fietsen en kanoën. Zoek op Google Maps naar Stonehenge, vervolgens naar het dichtstbijzijnde strand, en daarna naar wandel/kano/fiets gelegenheid. Ik denk dat je dan ook meteen weet waar je wilt logeren (plaats). Dan is het vinden van “iets” ineens een stuk makkelijker.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

30-12-2018 om 20:10

Huisjes sites

Wij hebben gehuurd via Sykes Cottages, Owners Direct en Eurorelais. Allemaal heel mooie luxe huizen, geen enkele met zwembad overigens. Zelf vind ik het gebied rond Stonehenge (wij zaten bij Bath) beduidend minder leuk dan Devon en Yorkshire.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.