Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Koffiekop

Koffiekop

09-08-2018 om 22:01

Tips voor hotel in Stockholm?

Eind september wil ik met mijn schotel een paar dagen naar Stockholm. Heeft er iemand suggesties voor een goed, betaalbaar hotel? Liefst een beetje in het centrum, of anders zo gelegen dat je daar met het OV makkelijk komt.
Verder zijn een goed (breed) bed (of 2 aparte bedden, maar liever niet) belangrijk, en dat het schoon is. Beetje sfeervol zou fijn zijn, maar we zijn er natuurlijk maar weinig, dus dat is geen harde eis. Ben benieuwd waar jullie mee komen!

Bosbes

Bosbes

10-08-2018 om 00:29

Ja, Unique

Wij waren met gezin afgelopen lente in Unique hotel. We waren erg tevreden :
- niet helemaal een standaard hotel: niet van een keten gelukkig. Sfeervol, bijzonder pand. Hoog plafond. Enorme mooie trap. Gezellig zitje.
- ligt redelijk centraal maar ook niet helemaal. Er is wel een bushalte niet ver, maar wij liepen ook veel. Leuke route.
- bedden weet ik niet meer, maar vol mij zeker niet smal.
- schoon? Dat weet ik echt niet meer. Is voor mij geen criterium namelijk en is ook zelden van toepassing (dwz de hotels of huisjes waar we verblijven zijn meestal schoon of vrijwel schoon).

Ik vond het echt een leuk verblijf en best redelijk bijzonder. Van daaruit veel gedaan.
Zeker niet duur! (En goede prijs /kwaliteit)

Veel plezier, Stockholm vind ik geweldig!

Bosbes

Bosbes

10-08-2018 om 00:32

Aanvulling

- vol = volgens
- wij hadden een eigen badkamer (klein), onze kinderen boven niet maar dat was niet storend voor ze. Want je kunt iedere kleine badkamer ern tijdje claimen (dan is 'ie tijdelijk wel alleen van jou). Dus tip voor als je wil besparen.

Hoe ik dat doe

Bij booking.com kun je zoeken op je criteria en dan kun je een plattegrond zien van de stad waar elk hotel met de prijs vermeld staat daarop. Zo zie je perfect waar t ligt en wat t kost en of t beschikbaar is. Niet schoon heb ik al in geen 30 jaar meer meegemaakt. Kijk naar de reviews, dat zegt vaak meer. Stockholm is n hele leuke stad! Neem s middags n ‘tagesrät’ , het menu vd dag voor een klein bedrag. S avonds vd menukaart iets kiezen kost je vaak t drie of viervoudige. Wij aten s avonds vaak kaas en crackers met wijn op de kamer, was n budgettrip 😊.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.