Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Triva

Triva

27-04-2018 om 15:04

Tips voor met de auto via de kanaaltunnel naar Engeland

Ik zit al weken te kijken maar ik vind het lastig om te bepalen welke tijd ik moet kiezen voor de trein naar Engeland vanaf Calais met de auto. Het is 3,5 uur rijden voor ons dus ik reken 4 uur. We willen rond 4 uur (nacht) wegrijden) maar je moet minimaal 45 min ervoor zijn en max 2 uur (nouja eerder mag ook wel maar dan loop je de kans een eerdere trein te krijgen, geen probleem).

Hoeveel tijd moet je er nu voor uittrekken als je op een vrijdagochtend hoogzomer over gaat? Is het echt een probleem als je net te laat bent, is het vol dan? In Engeland moeten we nog 4 uur rijden naar onze vakantie en daar kunnen we vanaf 16 uur terecht, ik vind het geen probleem om daar veel eerder te zijn dan bezoeken we al iets in de buurt ofzo.

Terug ook zo'n probleem. We moeten om 10 uur ons huisje uit (wat dan op een uur rijden van Folkestone ligt). Hoeveel tijd moet ik er dan voor uit trekken? Wat als je te laat bent op een vrijdagmiddag hoogzomer? Kost dat heel veel extra, kan het zijn dat je uren en uren moet wachten?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.