Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Elisa

Elisa

21-11-2008 om 15:53

Tips voor zeeland rond de kerst

Wie heeft er tips voor Middelburg en omstreken in de week van 22 - 29 december, leuke dingen voor met de kinderen. Alle tips welkom ook restaurants.
gr. Elisa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

21-11-2008 om 21:39

Bijv.

volgens mij heeft er pas geleden een draadje gelopen met dezelfde vraag. Wat ideeën: Vlindertuin in Kwadendamme, Arsenaal in Vlissingen, Iguana in Vlissingen, Hollandse Hoeve in Goes op een zaterdag als het ambachtscentrum open is en als het mooi weer is. Restaurant bij de Hollandse hoeve is trouwens errug goed. 't Klokuus in 's Heerarendskerke is een soort kleinschalig speelparadijs. Verder zit er in Vlissingen ook een heel groot speelparadijs maar daar weet ik de naam niet van (Yadira, hellup, 't is volgens mij vrij nieuw). En op www.uitmetkinderen.nl kun je ook veel leuke tips vinden.
Fijne vakantie

miemamoeder

miemamoeder

23-11-2008 om 12:53

Zeeland

Speelparadijs in Vlissingen heet Bambini, dan heb je nog de bios, met wokrestaurant en bowlingbaan in Goes. Vlissingen heeft ook een bioscoop. Zowel Goes als Vlissingen/Middelburg hebben leuke zwembaden.
Vorige jaren was er in Middelburg in de kerstvakantie een ijsbaan op de markt.
Goede restaurants in Middelburg: zout en peper, De zuidwester, De Mug ( spareribs!!), Desafinado, Deksels ( tapas) en De Geere.

Fijne vakantie!

K@rin m

K@rin m

23-11-2008 om 20:07

Zeeland

Door de tunnel naar zeeuws vlaanderen.

Snowbase (skihal) Terneuzen, subtropisch zwembad Scheldorado in Terneuzen. Toversluis in Sluis=overdekte speelparadijs met groot wokrestaurant en bowlingbaan.

Zeeland heeft de mooiste stranden van Nederland.

Karin

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.