Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Janeway

Janeway

11-01-2010 om 17:31

Toch nog een disney vraag

Over een paar nachten is het zover.. Dan gaan we naar Dlp. Ik wil graag weten of je in dlp zo'n boodschappen trolley mee kan nemen. Dat vinden we erg handig want zo loop je niet te sjouwen met je spullen..Maar mag dat ook in dlp. Ok nog een vraag wie heeft er met zijn/haar kinderen Crush's Coaster gedaan? We hebben ter voorbereiding het een en ander bekeken op de site en jongste roep dat ze die ook wil doen..(ze is 5) Volgens mij is deze niet zo simpel als het wel lijkt..
groetjes

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

11-01-2010 om 19:21

Janeway

Er wordt alleen maar in gekeken of je geen bom meeneemt, verder mag je gewoon alles meenemen in het park....

En dan Crush Coaster....wij hebben hem niet gedaan. Wij hebben even staan kijken. Behalve dat je karretje alle kanten opgaat draait hij ook rond, dus zo zit je vooruit, dan weer achteruit. Je komt ook een stukje buiten....de mensen die we daar zagen zagen erg pips (understatement). 5 jaar is misschien wel erg jong....

Oh, en de Cars auto's is erg leuk, maar ik was hondsberoerd na afloop!!

Nemo

Nemo

11-01-2010 om 22:56

Crush

Een kind van vijf mag er volgens mij in. Ik vond het vreselijk, mijn dochter (toen 7) vond het geweldig. Ik word nog misselijk als ik eraan denk, zij niet. Oftewel, hou je ervan om door elkaar geschud te worden, rond te draaien, heen en weer te gaan: Doen! Ben je net als ik: Niet doen. Het is op zich een originele leuke attractie, maar je moet er wel tegen kunnen. Als je er op een rustige dag bent kan je het misschien eerst zelf uitproberen. Wij hebben er ruim een uur voor in de rij gestaan.

Nemo

Janna3

Janna3

12-01-2010 om 20:18

Heftig hoor!

Die achtbaan vond ik zelf heel heftig. Ik geloof dat ik nog liever in Space mountain zou gaan...
Wat betreft de trolley, overal in Disney zie je mensen lopen met bolderkarren etc. In de beginjaren mocht je zelf geen eten en drinken meenemen, maar daar zijn ze in Frankrijk snel vanaf gestapt! Wij nemen altijd veel eten en drinken mee, niet alleen om geld uit te sparen, maar het is soms erg druk in restaurantjes en dat kost helaas veel tijd.

Flora B

Flora B

13-01-2010 om 09:53

Veel vragen...

heb ik toen gesteld op de prikpagina (startpagina) van Disney, daar zitten de diehards die wel een paar keer per jaar gaan.

Janeway

Janeway

13-01-2010 om 10:11

Ik had

al wel een ander forum gevonden. http://www.dlrpfans.be/forum/index.php?app=ccs is Belgisch/Vlaams.
We tellen af en zitten een beetje in de piepzak met het weer... Brrrr

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.