Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Rieke

Rieke

19-02-2012 om 11:29

Tsjechië

Hoi, wie weet een leuke overnachtingsmogelijlheid in de buurt van Dresden of iets daarvoor. We gaan op wintersport naar Tsjechië. Het is voor 1 nacht, liefstniet te ver van de snelweg.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Rieke

geen idee waar jullie heen gaan, maar wij zijn vorig jaar op één dag naar Harrachov gereden. 's Ochtends om zeven uur vertrokken en tegen zeven uur waren we er ook. Onderweg veel file en slecht weer gehad. Het laatste stuk door Polen ging langzaam en toen was het ook al donker.
Kortom, mijn tip is, zoek even uit of het echt de moeite waard is om te overnachten. Ik vond de afstand reuze meevallen, zeker terug. Toen zijn we om half negen weggereden en waren om half zes thuis.

groetjes van Purk

Puck

Puck

20-02-2012 om 09:27

Met purk eens

Wij zijn ook een keer vanuit Oost Nederland doorgereden tot midden Tsjechië, ca. 1,5 uur rijden onder het skigebied. Dat was prima te doen.

joer

joer

20-02-2012 om 13:41

Ook overnacht in dresden

Wij zijn 3 jaar achtereen wezen wintersporten in Splyn Mlyn (niet helemaal goed geschreven denk ik) en hebben toen alle drie de keren in Dresden overnacht.

Het laatste stuk door Polen en het stuk tot aan de wintersportplaats zijn behoorlijk enerverend en kosten nog heel wat uurtjes.

Het is alweer een aantal jaren geleden. Mocht ik het hotel nog terug weten te vinden laat ik het je nog even weten.

JOER.

Rieke

Rieke

20-02-2012 om 16:36

Dank jullie, we rijden wel eens flink door in 1 dag, maar dan vertrekken we in de nacht rond 4 uur. We willen nu om een uur of 9 weg en rustig aan doen. De volgende dag kunnen we toch pas om een uur of 2 inchecken. Ook in splinderuv mlyn inderdaad Joer! Ik wil in Dresden of iets daarna overnachten. En dan zaterdag de laatste rit door Tsjechië. het is me net wat te ver voor in 1 keer.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.