Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Ultieme wintersportplek kinderen 3-5 jaar

Wij gaan sinds drie jaar met onze kinderen naar een wintersportgebied in Tsjechie. Klein gebied waar de oudste de laatste twee jaar goed en leuk les heeft gehad. De jongste kan daar volgend jaar mee beginnen. We hebben een luxe appartement op 50 meter van de babyweide en skilift. Het gebied is klein, vijf afdalingen, maar onze ski-aspiraties staan nu even op laag pitje omdat de kinderen het eerst moeten leren.
We betalen voor een huis, dat zeer luxe is en twee slaapkamers plus sauna heeft en dus ontzettend dicht bij de piste is, in het hoogseizoen zo'n 850 euro. DE skipassen zijn hier goedkoop, les ook: is 60 euro voor vier dagen van 2 x 1,5 uur.

Nu willen we eigenlijk direct voor volgend jaar weer boeken, maar voor twee weken is het wel wat duur (de afgelopen jaren konden we 1 week hoog en 1 week laagseizoen, oudste is vanaf volgend jaar leerplichtig).
Zijn er wellicht andere geweldige adresjes, waar de huizen iets goedkoper zijn, maar wel OP de piste liggen? Het gebied hoeft niet groot te zijn, maar we hechten na een jaar hard werken wel aan een comfortabel verblijf.

Ben benieuwd naar jullie hopelijk spoedige reacties!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kari1

Kari1

06-01-2010 om 13:56

Snap ik het goed?

Omdat je niet meer volledig in het laagseizoen kunt vind je je huidige onderkomen te duur worden en zoek je iets wat nog goedkoper is, maar wel een luxe comfortabel huis OP de piste? Met goedkope skipassen en les?
Ik heb geen tips voor je.
Kari

Caro

Caro

07-01-2010 om 01:39

Ehhhhhh ik denk dat je al heel erg goedkoop zit

Lijkt mij, met al je wensen niet veel verder komt dan Tjechie. Appartementen goedkoper kan je nog wel vinden, maar de ski-pas prijzen en lessen zijn bv in de Alpenlanden echt wel een stukje duurder. Wij betaalden afgelopen weken in Zwitserland voor de les 120 euro p.w voor 2 uur per dag. En 850 euro voor zo'n luxe app is niet echt duur. Mss ervoor kiezen om 1 week te gaan ipv 2???

Succes

mamak

mamak

07-01-2010 om 13:00 Topicstarter

Vermoedens bevestigd!

Ik dacht al dat we redelijk ideaal zitten. We hebben nu een optie genomen op een kleiner appartement in hetzelfde complex, met een gewone slaapkamer en een kinderslaapkamer met stapelbed, zonder sauna. Is in hoogseizoen 95 euro per nacht.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.