Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

stans verlinden

stans verlinden

13-12-2009 om 20:11

Utrecht

Aankomende week ga ik met een collega voor een meerdaagse training naar Utrecht. De avonden hebben we vrij. Donderdagavond willen we in ieder geval de stad in. Ik ben er wel eens geweest en vond het erg gezellig maar dat was in de zomer.
We komen aan op het ns-station om een uur of zes 's avonds schat ik. Hoe gaan we lopen, waar gaan we wat eten (vegetarisch, niet te duur) en waar gaan we nog wat drinken (zonder herrie en op tijd weer weg want volgende dag weer vroeg op)?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yta Chalne

Yta Chalne

13-12-2009 om 21:46

Druk

Aanstaande donderdag is het koopavond, en zo tegen kerst is het dan megadruk. Je kunt om te beginnen dus winkelen (net als woensdag- en vrijdagavond) Vega eten kan overal. Als echte toerist eet je natuurlijk ergens langs de gracht. Wil je een eetadres dat niemand buiten Utrecht kent dan is dit bijvoorbeeld leuk: www.ethiorest.nl Authentiek Ethiopisch, ook prima vegetarisch. Qua aankleding van het restaurant ook echt Afrikaans (niks romantisch aan Hoog geluidsniveau. Neem ook vooral de koffie achteraf, het Ethiopisch ritueel.
Daarna kun je echt overal wat drinken, gewoon een rondje lopen, het is studentenuitgaansavond dus alles is open. Tot heel, heel laat. Bij elke ingang van elk café kun je een Uitloper meegrissen, daar staat alles in wat er verder nog te doen is. Veel plezier! Leuke stad, Utrecht.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.