Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

CaroL

CaroL

21-10-2008 om 13:03

Vakantie 2009: all-inclusive voor 5 personen?

Hallo, het is misschien een beetje vroeg, maar ik ben me al aan het orienteren voor onze zomervakantie van 2009.
Ons gezin bestaat uit 3 kinderen, en we willen graag komende zomer all-inclusive naar de zon. Het liefst vliegen, (afgelopen jaar gedaan en erg goed bevallen) en dan in een huisje, bungalow of appartement (beneden) in Tunesie, Turkije of op een van de griekse eilanden. Maar alle kamers of appartementen zijn voor maximaal 4 personen, en niet voor 5. Eventuele kamers met tussendeur mag ook, maar het liefst een laagbouwbungalowtje.
ben ik veeleisend of zijn er zulke faciliteiten? Wie heeft een droomvakantie gehad voor VIJF personen en wil mij tippen? Ik vind het geen probleem als er veel andere nederlanders zijn, juist gezellig!
Wie oh wie heeft een gouden tip?
Ik wacht met spanning af.

met vriendelijke groet CaroL

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jolijt

Jolijt

23-10-2008 om 22:15

Tenerife

Parque Cristobal in playa de las Americas had 5 persoonsbungalows. (wij zijn er voor de renovatie 2x geweest) Het is inderdaad zoeken (wij zijn met 6), maar meestal lukt het wel.
Onze ervaring is dat de vijf- en meerpersoonskamers vaak niet in de boeken verschijnen, maar er wel zijn.
Zeker als je vroeg gaat zoeken loont het de moeite te kijken naar accomodatie die je aanstaat en dan te mailen of te bellen.

Mama van Jesse

Mama van Jesse

24-10-2008 om 13:23

Gezocht

Ik kwam via Neckermann Appartementen Floresta tegen op Lanzarote en die hebben bungalows voor 3 - 6 personen.

Volgens mij kun je als je gaat zoeken je voorkeuren toch opgeven op die site's?
Zo doe ik het wel, maar ik zoek voor 3 personen.

Succes!

MamavanJesse

yvonne jansen

yvonne jansen

25-10-2008 om 20:06

Turkije

Turkije, side , Club Grand Aqua.....geweldig!Wij(gezin met 4 kids) zijn er al twee jaar geweest....schoon, vriendelijk, netjes, eten is geweldig(geen russen en genoeg voor kids), op 5 minuten vanaf strand waar je ook van het hotel kunt eten.....heerlijke vakantie gehad!kijk maar eens op de site van dit 5 sterren hotel!

*Caro*

*Caro*

26-10-2008 om 16:57

Bedankt en nog een vraagje voor yvonne

Allemaal bedankt voor jullie reactie. Lanzarote zag er prima uit, maar Side/Turkije, Club Grand Aqua, is precies wat ik bedoel! Yvonne, onwijs bedankt voor je tip. Jullie gaan gewoon in de zomervakantie? Is het niet te heet? En vooral: is het duur? Ik heb zo'n 3000 euro te besteden in het hoogseizoen voor 5 personen, red ik dat denk je? Ik kan nu nl nog geen prijzen zien voor zomer 2009.

Groetjes Caroline

yvonne jansen

yvonne jansen

27-10-2008 om 09:25

Nou...

Wij zijn in mei geweest...je hebt dan zon 24 graden...met toch nog af en toe regen.In de zomer, ja heet is het dan wel! Wij waren met zijn zessen ongeveer 3000 in mei kwijt...dus het zou kunnen dat je in het hoogseizoen met 1 persoon minder , ongeveer hetzelfde kwijt bent.Je kunt geloof ik (in nederland) pas boeken vanaf de derde week december.Ik heb wel gehoord dat, als je het via duitsland doet, het al veel eerder kan! Je kunt , als je in grand side bent, ook gebruik maken van alle faciliteiten van het hotel ernaast...die is pas echt groot!En het personeel is echt geweldig vriendelijk, het is er super schoon en echt heerlijk eten.je kunt ook op een site kijken waar ze je de ervaringen laten zien van anderen die er geweest zijn....zegt genoeg lijkt me!

Yvonne

Nieuwsgierig geworden naar dit hotel ben ik mij eens gaan verdiepen in de reisgidsen van vorig jaar. Heb een aantal gidsen gehad maar als ik een berekening maak voor 2 volw. en 1 kind, 15 dagen in Juli dan ben ik gemiddeld 3500 euro kwijt en dan hebben we het over zomer 2008. Zijn jullie misschien 8 dagen geweest, dat maakt natuurlijk verschil. Het ziet er wel erg mooi uit en de reactie's op vakantiereiswijzer zijn ook positief. Waarschijnlijk hebben wij ons reisdoel voor komende zomer al gevonden. Bedankt voor de tip...

Groet Carmam

yvonne jansen

yvonne jansen

28-10-2008 om 14:44

Klopt

wij zij in mei, in de laagseizoen week gegaan en inderdaad maar voor 8 dagen.Overigens is een bezoekje aan de markt in manavgat een hele leuke(koop alleen niet bij de eerste kraampjes, maar bij de laatste...veeeel goedkoper) en een bezoekje aan side was het geloof ik(de slurf die beneden aan zit) is heel leuk!Ze spreken op het park meestal duits.vraag om eem kamer aan zee, zeezicht(aan de weg zijn ook kamers, daar hebben wij gelukkig niet gezeten) en er zijn ook kamers waar je vanuit je kamer zooo het balkon af het water in kunt lopen!en let op....ik kwam in 8 dagen ,5 kilo aan!

steffie G

steffie G

28-10-2008 om 22:13

Ik weet niet waar je woont...

maar ik kijk altijd op de DUITSE holidaycheck.de, daar vul je de gegevens in,de computer vergelijkt de aanbiedingen met elkaar en je hebt tevens de referenties, foto's, video's van het hotel bij elkaar.Is heel makkelijk.... doe het zo elk jaar, maar vertrek ook altijd vanaf Dusseldorf... kan echt honderden euro's schelen. Wij zijn ook een gezin van 5 en vliegen vaak naar Turkije... maar echt op zoek naar de aanbiedigen! Ga niet over 1 nacht ijs... succes Steffie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.