Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

S

S

09-02-2020 om 10:33

Vakantie bestemming Griekenland of Spanje ?

Wij zoeken een appartement in Spanje of Griekenland. Een niet te lange vliegreis. Het liefst dicht bij de luchthaven. en uiteraard kind vriendelijk.

Kinder zwembad , bedje/ kinderstoel aanwezig.
En het liefst bij een strandje.

Gewoon voor max 8 dagen dus gewoon makkelijk/ comfort, geen lange reistijden enz.

Onze dochter is 1,5 als we weggaan.

Hebben jullie tips ??????
.

@Emma

@Emma

09-02-2020 om 11:00

Pilion!

Griekenland
Vlieg rechtstreeks naar Volos en dan taxi/transfer naar Pilion, diverse dorpjes aan de westkant. Leuk, overzichtelijk en kindvriendelijk. Ik zou een pakketreis boeken met zo' n kleintje erbij.
De goden vierden in de oudheid hun feesten op de paradijslijke berg Pilion. Dat was niet voor niets, hoewel ze er nu niet meer zijn en het er gelukkig wel rustig is

Het zuiden van Kreta is ook een aanrader, ik weet alleen niet hoe het met vliegen zit en of je ver moet vanaf Heraklion.
Er gaan ook vluchten rechtstreeks naar Skiathos. Zit je meteen op een klein eiland. Mooi eiland, veel Griekse toeristen.
Zakynthos en Corfoe schijnen ook leuk te zijn, ik ben er zelf nooit geweest. Volgens mij gaan daar ook rechtstreekse vluchten heen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.