Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Vakantie in nl met kind onder de pannen - tips?

Wij hopen dat iemand een goede tip heeft voor ons voor de zomervakantie. Onze dochter is tegen die tijd 4 en een half, en heeft veel behoefte aan andere kinderen om mee te spelen. Daarom denken we aan zo'n vakantie waar je je kinderen (om de dag een) hele of halve dagen uit kunt besteden. Alleen: we willen niet naar cyprus of egypte, we blijven veel liever in NL. Maar google levert alleen middelandse zee als bestemming op, en daar hebben we geen zin in. Iemand tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marie

Marie

11-12-2010 om 20:29

Gewoon camping

Hallo
Waarom gaan jullie niet gewoon naar een camping in Nederland? Over het algemeen kinderen bij de vleet om mee te spelen!
Of gaat het er jullie echt om dat jullie haar een dag(deel) kunnen "parkeren"?
Veel campings bieden ook entertainment aan voor de kinderen waar je haar aan mee kunt laten doen. Dan is ze ook een paar uurtjes "onder de pannen".
Kijk bijvoorbeeld eens bij:
www.beerzebulten.nl
www.thout.nl
www.depaal.nl
succes

reina

reina

11-12-2010 om 22:46

Eens met marie

Wil je dat je kind veel speelkameraadjes heeft of wil je zelf dagdelen 'vrij'? Daarin zit verschil uiteraard. In het eerste geval kun je op de meeste campings terecht, daar zijn kinderen zat.

Vic

Vic

11-12-2010 om 23:35

Onder de pannen

Sommige aanbieders van eenoudervakanties bieden ook gezinsvakanties aan, van Cirkel weet ik het zeker. Dan heb je een vaste groep begeleiders die enkele dagdelen en dagen activiteiten voor de kinderen organiseren.

Rembrand

Rembrand

12-12-2010 om 12:49

Uitbesteden?

Je bedoelt het wellicht niet zo, maar ik word er wel een beetje verdrietig van als ik lees dat je je kind tijdens de vakantie uit wilt besteden........
M.

Inderdaad, camping

Er zijn zoveel leuke campings in NL, die een walhalla zijn voor kids (en ouders).

Een aantal zijn hier al genoemd. Camping De Kleine Wolf in Ommen is ook heel erg leuk.

Laat mijn kind los op een camping en je ziet haar niet meer. Vriendjes zijn zo gemaakt en vaak wordt er ook eea georganiseerd. Fietsje mee, kan ze lekker fietsen.

Je hoeft helemaal niet ver weg hoor, om een leuke vakantie te hebben met/voor je kind.

kalop

kalop

12-12-2010 om 18:31 Topicstarter

En als ml camping vetoot?

Kamperen dus. Ml haat kamperen. Ik ben hem al aan het bewerken, maar weet niet of het gaat lukken. Iemand nog een alternatief idee zonder tent?

Rembrand: ik zou vroeger ook nooit gedacht hebben dat ik dit als vraag zou stellen. Maar dit jaar had ze al amper genoeg aan een uurtje dit en een uurtje dat. Weggestuurd werden ml en ik! Als ze dan toch het liefst een deel van de tijd onder andere kinderen is zonder vader en moeder, dan besteden we haar het liefste 'echt' even uit, gaan wij een dagje - saai ! - volwassen dingen doen.

Puck

Puck

12-12-2010 om 18:51

Stacaravan, huisje

Op campings verhuren ze ook vaak stacaravans en o.a. de RCN heeft ook huisjes op de camping. Idem dito 't Hout in Bakkeveen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.