Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Vakantie kiezen (luxemburg, frankrijk, belgie, duitsland)

Ben ik nou de enige die het moeilijk vind een vakantie te kiezen? Ik ben vandaag alleen thuis en heb inmiddels 7 verschillende vakantiegidsen doorgespit. Als ik dan iets vind wat leuk lijkt ga ik op zoover of camping-frankrijk naar meningen kijken en meestal haak ik dan af. Ik weet wel dat er altijd iemand zeurt op dat soort sites, maar toch ga ik twijfelen. Vervolgens heb ik het hele archief van OOL al doorgelopen, maar toch kom ik er niet uit.

Misschien heeft iemand hier de gouden tip. Ik zoek voor ons gezin met kinderen van 12 en 9:
- een leuke camping op maximaal 700 km van Utrecht af
- verhuur stacaravan (liefst met 3 slaapkamers)
- verwarmd zwembad wat ook overdekt kan worden
- dicht bij wat leuke plaatsjes

Ik zie echt door de bomen het bos niet meer dus alle hulp is welkom.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Eisen

De eisen die jij stelt zijn zo algemeen dat praktisch iedere camping daaraan voldoet. "Een zwembad, stacaravan en leuke omgeving".
Ik denk dat je eerst je keuze moet verkleinen door een keuze uit de landen te maken. Gaat het om de zomervakantie en wil je een goede kans op mooi weer? Of is de temperatuur minder belangrijk?

Nowee

Nowee

08-12-2008 om 09:31 Topicstarter

Wil

De eisen zijn inderdaad hartstikke algemeen en daarom snap ik niet dat ik er niet uitkom. Ik wil gewoon een leuke camping voor de kinderen, zeker omdat we dit jaar wat minder uitstapjes zullen maken omdat de jongste dan 10 maanden zal zijn.
Het gaat om de zomervakantie (eerste 2 weken van augustus) en mooi weer zou leuk zijn maar op 700 km van Utrecht is dat natuurlijk nooit zeker.
Luxemburg lijkt me wel eens leuk, daar zijn we nog nooit geweest, maar ik ken het land niet. Zijn daar leuke dingen te doen voor de kinderen? Frankrijk is eigenlijk mijn favoriete vakantieland. De kinderen willen naar Duitsland, maar dat vind ik eigenlijk een bejaardenland. Daar ga ik later heen als ik reisjes langs de Rijn ga maken of zo.

Lynna

Lynna

08-12-2008 om 16:31

Zuid-duitsland

Ik ben al een paar keer in Zuid-Duitsland geweest en dat vonden we allemaal geweldig. Veel te doen, mooi weer, prachtige landschappen en een zeer verzorgde omgeving.

Geen bejaardenland!

En niet zover rijden......

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.