Vakantie en uitjes

Indy
14-02-2010 om 13:22
Vakantie met z'n tweetjes
De eerste 2 weken van de zomervakantie zijn mijn man en ik altijd met z'n tweetjes doordat de kinderen dan bij hun vader vakantie vieren. Normaal gesproken stappen we dan meteen op het vliegtuig naar onze favoriete vakantiebestemming Griekenland. Dit jaar zullen we het met wat minder moeten doen... Geeft niet, want ook in Nederland of België zijn hele mooie plekjes! Nu zijn we op zoek naar een leuke, mooie rustige camping waar we een dag of 10 heerlijk kunnen ontspannen en genieten. We hebben wel een tent, maar het liefst huren we een stacaravan of challetje zodat we als het slecht weer is toch een beetje comfortabel zitten. Heeft iemand tips voor ons?
We zijn dus echt op zoek naar rust, mooie omgeving, zwemgelegenheid en vooral.... BETAALBAAR!
Ik ben benieuwd naar jullie reacties en ervaringen!
Aftellen naar de zomer maar....
Groetjes,
Indy

amk
14-02-2010 om 13:45
Erg rustig
want werkelijk in de midle of knowwhere zo erg dat je zelfs je tomtom zelf de weg moet wijzen.
Het kleine paradijs. www.hetkleineparadijs.nl

Kaaskopje
14-02-2010 om 14:25
Amk
Jij bent er geweest neem ik aan? Ik las de regels eens door en hoewel ik enthousiast wordt van bepaalde regels krijg ik het ook benauwd van andere voorwaarden. Manlief grapte al dat het in plaats van "het kleine paradijs" "het kleine dictatuurtje" zou moeten heten. Voor 1 of 2 nachtjes met 2 volwassenen lijkt het me wel leuk, lekker romantisch, maar voor langer... Hoe heb jij dat ervaren?

amk
15-02-2010 om 08:36
Kaaskopje
het staat er wat heftiger dan het is.
Ik was er met mijn dochter van bijna 4, en de anderen hadden ook allemaal kinderen mee.
Ik vond het er zo rustgevend dat ik in het zonnetje op het grasveld in slaapgevallen ben terwijl dochterlief op de trampo aan het spelen was.
De kinderen die er waren hebben met z'n allen een nep kampvuur gemaakt, en 's avonds werd er een echt kampvuur aangestoken. Boogschieten waren wij nog te klein voor. (althans T.) Maar het is er gewoon heel fijn.
Wij willen nog een keer heen, dan in de boomhut. T wil de grote, ik de kleine.
Ik was ook wat huiverig voor de regels maar dat valt heel erg mee. Ze proberen het je ook echt naar de zin te maken. We hadden nogal last van de muggen en daarom werden er nog diezelfde dag klamboes gekocht. En ook werd mij een lekkere stoel aangeboden voor in de tuin, zodat ik niet op het bankje hoefde te zitten. (Wij hadden de pipowagen) De thee-tafel is ook erg goed als ik de verhalen in het logboekje mag geloven, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt.

Pipo
15-02-2010 om 22:52
Amk
Oh, dat ziet er geweldig uit! Mijn dochter is tien, is het voor haar ook nog leuk denk je?

Indy
20-02-2010 om 14:55
Bedankt amk
Onze vakantie is geboekt! Lijkt ons héérlijk! Jammer genoeg was de boomhut al besproken in de periode dat wij willen gaan. Het is dus de blokhut geworden. We gaan dan nog wel eens een weekendje voor de boomhut, want die ziet er wel héél gezellig uit!
Nog bedankt voor de tip!
Groetjes,
Indy

Kaaskopje
21-02-2010 om 19:58
Okee leuk
Ik hou het wel in gedachten, want ik vond het er op zich erg prettig uit zien.