Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

vakantie tips zweden

We willen dit jaar op vakantie naar zweden. max 10 dagen (bij voorkeur eigenlijk week)

Wie heeft DE tip voor wat betreft reisorganisatie, of huisverhuurder? DE regio of de TO DO?

In principe gaan we met zn 3en (pap, mam en jongste kind van 13) de oudere kinderen gaan hoogstwaarschijnlijk niet meer mee

Kwala

Vesper Lynd

Vesper Lynd

21-05-2016 om 22:34

Pharos

Ik heb twee jaar geleden de Zweden in een Notendop reis van Pharos Reizen gedaan. Was erg goed geregeld allemaal! Volgens mij was dat wel 13 dagen (inclusief 2 reisdagen). De parken waar je tijdens de rondreis verblijft zijn ook 'los' te boeken bij Pharos. Orsa is ons van alle locaties het beste bevallen.

vakantiepark

Web: www.hedegardspensionat.com

Dit park is overgenomen door Nederlanders, bekenden van mij.
Ben er nooit geweest maar lijkt leuk. Ze krijgen goede beoordelingen op Zoover en het zijn schatten van mensen.

Noord of zuid

Even aan mijn Zweedse student gevraagd. Volgens hem, als je geweldige natuur, bergen, bossen en landschap zoekt, kun je beter naar het noorden van Zweden, bijvoorbeeld Byske (oa. havsbad&camping) dat aan de kust ligt. Het is goed betaalbaar en vooral een vakantiebestemming voor Noren.
In het zuiden zijn meer de stedelijke gebieden en attracties, zoals in Gotenborg dat vlakbij Stockholm ligt maar qua accommodatie rustiger is met vriendelijker mensen.

40er

40er

24-05-2016 om 19:54

mielie

Er staat alleen maar dat het hotel verkocht is. Was nml ook wel benieuwd (en alvast ideeën opdoen voor volgend jaar)

nee deze is van de camping zelf

http://www.skelleftea.se/englishbyskehavsbad

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.